Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lzzl schreef:Merriemens schreef:[ [url=m/1JoWMF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een full, eigenlijk vind ik hem net te klein voor het mooie maar ik zou een gaatje bij durven prikken op het bakstuk zodat deze nog 1tje lager kan. Wat vinden jullie? Zou dat genoeg zijn?
Moet erbij zeggen dat mijn paard een grote full heeft hoor, voor wie twijfelt. Normale full met een sjieker hoofdje gaat wel passen denk ik.
Vind em mooi staan!!
Avalanche schreef:Dat dan weer welmaar als ik lees hoeveel mensen hier vinden dat hij toch niet past, denk ik dat ze misschien iets goedkoper komen
prugelpiet schreef:Avalanche schreef:Dat dan weer welmaar als ik lees hoeveel mensen hier vinden dat hij toch niet past, denk ik dat ze misschien iets goedkoper komen
Vind het sowieso bijzonder dat er iets aangekocht wordt voor 60 en mensen het dan voor veel meer geld gaan verkopen. Het is geen collectors item![]()
Veel leuker als een ander er ook weer plezier van heeft voor een voordelig prijsje.
prugelpiet schreef:Avalanche schreef:Dat dan weer welmaar als ik lees hoeveel mensen hier vinden dat hij toch niet past, denk ik dat ze misschien iets goedkoper komen
Vind het sowieso bijzonder dat er iets aangekocht wordt voor 60 en mensen het dan voor veel meer geld gaan verkopen. Het is geen collectors item![]()
Veel leuker als een ander er ook weer plezier van heeft voor een voordelig prijsje.
nicole31997 schreef:Dit is 1 omlaag, zo had ik hem maar vond ik zelf te laag.
[ [url=m/yadcx6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat het leer nog wat moet vormen, als ik hem aandruk valt hij netjes zo
[ [url=m/OfprYA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb hem even kort uitgetest. Haf liep meteen ontspannen, kaak los. Ik zeg dikke prima