darkadia schreef:Nou, nadat ik gisteren een review heb geplaatst over the horselet service komen ze me nu toch tegemoet en mag ik de rijbroek op hun kosten retourneren.
Fijn! Wel jammer dat dat eerst nodig was.
Dit heb ik tegenwoordig ook gemerkt bij de divoza en agradi, je moet eerst je klacht openbaar gaan maken op social media voordat ze er wat mee willen doen en dan kan alles ineens wel
Lys_PPA schreef:Yess! Mijn eerste ES dekje is ook binnen... ben er super blij mee! (heb even geen betere foto, dus een kroelfoto met mn 2 beste vriendjes

)
Ik twijfelde of het dekje niet te dik zou zijn voor de zomer, maar door de binnenvoering lijkt hij helemaal prima! De luxe uitstraling zie je wel enigszins op de foto's maar in het echt vind ik hem nog mooier

Even kijken hoe hij zich houdt na het wassen en dan kan ik dan eens verder kijken voor een andere kleur erbij... ben een enorme fan van groen, maar qua rijkleding heb ik veel blauw.. Dus wellicht een donker blauwe oid.
[ [url=m/OcvFK7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn eerste es dekje is echt suuper mooi uit de was gekomen! Zaten zwarte vegen op van mijn singelstoten en die zijn er met wat dasty echt hélemaal van af en het dekje ziet er als nieuw uit.
Ook heb ik gemerkt dat mijn paard veel droger blijft onder dit dekje dan een andere, dus juist super geschikt voor in de zomer!
Staat echt super mooi trouwens