PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:18

Nessie schreef:
Dit is de champagne in de zon en in een binnenbak.

[ [url=m/9UAmRO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/19DCL5.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind jullie zo'n gave combi! En dan ook nog is al die mooie setjes <3

Mag ik tussendoor vragen met welk hoofdstel je hier rijd?

k_m

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:22

Pff krijg die sapphire niet uit mijn hoofd, die is zoooo mooi voor een bruine. Maar alle dekjes die ik heb zijn groen of blauw, staat toch echt het mooiste op bruin he... Dat horka shirt erbij is ook leuk, denk alleen niet leuk voor mijn buik vetjes :+

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:24

Horka shirt kan ik binnenkort meer over vertellen, ik heb hem in het oranje besteld voor bij de brick oranje :) dus dan laat ik wel weten hoe ie valt!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:29

minetje schreef:
Nessie schreef:
Dit is de champagne in de zon en in een binnenbak.

[ [url=m/9UAmRO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/19DCL5.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind jullie zo'n gave combi! En dan ook nog is al die mooie setjes <3

Mag ik tussendoor vragen met welk hoofdstel je hier rijd?

Bedankt :) ! Dit is een FRA Pardoes, ik heb ook nu een samengesteld bitloos hoofdstel met een LG zaum, die vind ik ook erg prettig :j

Leen_Evers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:11

Merlot setje
Afbeelding

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:11

Wow heel mooi!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:27

Oh de Golden Brass! Die vind ik echt zo mooi, zodra die uit komt heb ik een dekje erbij denk ik :o

Prosecco is ook prachtig, die heb ik als wedstrijddekje (met de prosecco rijbroek en frontriem), nog steeds heel blij mee.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:31

Waar kopen jullie online rijleggings van PS? ;)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:42

Mijn Steel Blue, Pink Pearl en Champagne zijn ook in Windhoek aangekomen <3 met wat mazzel zijn ze morgen door de douane en kan ik ze zaterdag ochtend ophalen :D

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 08:16

Sammiex2000 schreef:
Zeker niet! Lemieux, Mattes en Kentucky vind ik allemaal erg fijn maar vind die kleur van de wine zo gaaf dat ik het niet kon weerstaan. Heb verder geen PS omdat ze best chique zijn en de sportieve look toch ons het beste past maar 1 chique dekje is nooit weg natuurlijk :D

De broek zit goed, heb m’n normale maat genomen. Ietsje strak bovenaan misschien als je wil zeuren maar ben bezig met paar kg kwijtraken dus zie dat wel goed komen. Blij met de kleur wel!

Citaat:
Welk model broek had je besteld?

Die ice coffee, Liza is dat dacht ik uit m’n hoofd.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 08:17

Nou, nadat ik gisteren een review heb geplaatst over the horselet service komen ze me nu toch tegemoet en mag ik de rijbroek op hun kosten retourneren.

Fijn! Wel jammer dat dat eerst nodig was.

Ik twijfel nog of ik de andere broek houd, omdat de kleur eigenlijk net niet is wat ik hoopte en hem bij de andere 2 dekjes ook niet top vindt.

Afbeelding

Afbeelding

DricoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 08:19

Bij de Brick Orange vind ik hem nog niet eens verkeerd staan :j
Maar denk toch dat je het beter kunt vergelijken op het paard en dan van een afstandje

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 08:33

Ik heb op marktplaats geboden op een Raspberry set. Gaat iemand er met 50ct overheen 8)7. Dat spelletje ga ik niet spelen, ik wacht nog wel een paar dagen en dan bied ik opnieuw als het setje er nog is. Op deze bedragen bieden met 50ct vind ik zo'n dooddoener.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 08:48

Utixo schreef:
Ik heb op marktplaats geboden op een Raspberry set. Gaat iemand er met 50ct overheen 8)7. Dat spelletje ga ik niet spelen, ik wacht nog wel een paar dagen en dan bied ik opnieuw als het setje er nog is. Op deze bedragen bieden met 50ct vind ik zo'n dooddoener.

Ook weleens gehad. Ik heb toen ipv een bod gewoon de verkoper een bericht gestuurd en mocht het overnemen voor mijn voorgestelde prijs ;)

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 08:57

Dat zou ik ook doen inderdaad, gewoon even een berichtje sturen.
De verkoper weet dan dat je serieus bent :j

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 09:02

darkadia schreef:
Horka shirt kan ik binnenkort meer over vertellen, ik heb hem in het oranje besteld voor bij de brick oranje :) dus dan laat ik wel weten hoe ie valt!

Ik denk dat ik deze heb, de 'eventing baselayer'?
Ding valt enoooorm groot. Ik heb normaal S en hiervan XXS :=

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 09:12

bliksemflits schreef:
darkadia schreef:

Ik denk dat ik deze heb, de 'eventing baselayer'?
Ding valt enoooorm groot. Ik heb normaal S en hiervan XXS :=

Die inderdaad haha. En owjee, dan moet ik die sowieso gaan ruilen. Heb normaal S en ook S besteld geloof ik.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 09:29

Hij past wel echt perfect bij de Brick Orange, dat wel :D Maar echt heel groot... Was al verbaast dat er standaard XXS bij stond want meestal moet je zoiets echt apart aanvragen, maar toen hij binnen was snapte ik wel waarom :=

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 09:29

Yess! Mijn eerste ES dekje is ook binnen... ben er super blij mee! (heb even geen betere foto, dus een kroelfoto met mn 2 beste vriendjes ;) )
Ik twijfelde of het dekje niet te dik zou zijn voor de zomer, maar door de binnenvoering lijkt hij helemaal prima! De luxe uitstraling zie je wel enigszins op de foto's maar in het echt vind ik hem nog mooier <3 Even kijken hoe hij zich houdt na het wassen en dan kan ik dan eens verder kijken voor een andere kleur erbij... ben een enorme fan van groen, maar qua rijkleding heb ik veel blauw.. Dus wellicht een donker blauwe oid.

Afbeelding

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:25

darkadia schreef:
Nou, nadat ik gisteren een review heb geplaatst over the horselet service komen ze me nu toch tegemoet en mag ik de rijbroek op hun kosten retourneren.

Fijn! Wel jammer dat dat eerst nodig was.

Dit heb ik tegenwoordig ook gemerkt bij de divoza en agradi, je moet eerst je klacht openbaar gaan maken op social media voordat ze er wat mee willen doen en dan kan alles ineens wel 8)7

Lys_PPA schreef:
Yess! Mijn eerste ES dekje is ook binnen... ben er super blij mee! (heb even geen betere foto, dus een kroelfoto met mn 2 beste vriendjes ;) )
Ik twijfelde of het dekje niet te dik zou zijn voor de zomer, maar door de binnenvoering lijkt hij helemaal prima! De luxe uitstraling zie je wel enigszins op de foto's maar in het echt vind ik hem nog mooier <3 Even kijken hoe hij zich houdt na het wassen en dan kan ik dan eens verder kijken voor een andere kleur erbij... ben een enorme fan van groen, maar qua rijkleding heb ik veel blauw.. Dus wellicht een donker blauwe oid.

[ [url=m/OcvFK7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn eerste es dekje is echt suuper mooi uit de was gekomen! Zaten zwarte vegen op van mijn singelstoten en die zijn er met wat dasty echt hélemaal van af en het dekje ziet er als nieuw uit.

Ook heb ik gemerkt dat mijn paard veel droger blijft onder dit dekje dan een andere, dus juist super geschikt voor in de zomer!

Staat echt super mooi trouwens <3

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:40

Lys_PPA schreef:
Ik twijfelde of het dekje niet te dik zou zijn voor de zomer, maar door de binnenvoering lijkt hij helemaal prima!

ES heeft een quick dry system in de dekjes.
mijn pony zweette altijd vreselijk onder het zadel maar sinds ik over ben gestapt op ES druipt het zweet er nooit meer vanaf :D (wel nat natuurlijk, maar dekje neemt veel op. Scheelt ook slijtage aan je zadel). Ik ben zo tevreden over de werking en pasvorm dat ik nu alleen nog maar ES heb ;) :j

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:04

Ik was al verkocht, door jullie posts nog meer :').. Dit zou zomaar eens een nog duurdere hobby kunnen worden haha!

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:27

Ik had bij kramer voor bij de amazonite bandages van felix buhler besteld green lake, maar ik vind ze zelf toch te licht erbij. Mijn polo staat er mooi bij! Zie alleen dat je bij Kramer 6,95 moet betalen voor het terugsturen... dus als iemand ze wel wilt hebben stuur maar even een pb.

Dit is trouwens de polo en de baseliner green lake bij de amazonite. De polo is iets blauwiger dan de baseliner maar ik vind het mooi passen!
Afbeelding

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 13:39

Tof dat de Prosecco terug komt *\o/*

Ik vond de binnenvoering van de ES dekjes ook heel erg fijn. Neemt echt goed het zweet op.

Hier net de Sky Blue binnen gekregen. Heel blij mee.
Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 13:52

Die Sky Blue vind ik zo wel heel mooi. Alleen vallen dit soort kleurtjes altijd een beetje weg voor mijn gevoel, tenzij je een spierwit of creme-kleurig paard hebt. Anders lijkt het zo verwassen vind ik.