Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovey_ou schreef:Kan je wat meer vertellen over eventuele slijtage?Ik zelf heb een suède wintec gehad en deze was nog in zeer nette staat maar die heb ik nieuw gekocht en maar een half jaar tot een jaar gebruikt. Als ik ze op marktplaats zie staan zie je toch dat ze der minder mooi uitzien..
Icrack schreef:Iemand van jullie kan mij vast verder helpen, ...hoop ik tenminste
Welke fit/boommaat komt overeen met 33cm?
Ik heb normaliter een 17/ 17,5" zadel nodig, vallen de AB zadels een beetje normaal of kom je al snel uit in een 18" vanwege de diepe zit.
Charmaine schreef:Het is wel mogelijk om met een leenzadel te rijden totdat het bestelde zadel geleverd is. Bij mij liep dat helaas op niks uit. Het 1e leenzadel ging na een weekje rijden de kast in en de 3 die ik daarna probeerde wou het paard ook niet onder lopen. Maar mss dat hij ook leenzadels verhuurt zodat je kan proberen voordat je bestelt? Geen idee eigenlijk. Het was bij mij nog wel mogelijk om na de bestelling nog een wijziging te doen op de kniewrongen.
Hoe lang hebben jullie trouwens moeten wachten op levering? Bij werd 12/13 weken gezegd en ik zit nu in week 14. Wrs wat vertraging vanwege de feestdagen ofzo...Hoop dat het niet te lang duurt want ik rij al 4 maanden niet tot nauwelijks...