Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MDJ schreef:Na heeel veel pagina's door te hebben gelezen ben ik nog niet echt mijn antwoord tegen gekomen.
Ik lees dat mensen heel erg verdeeld zijn over hoe de maten vallen. Hoe zit dat met maat pony? Valt die (erg) klein? Ik zit er over na te denken voor mijn mini merrie. Van halster heeft ze gewoon maat shet. (Niet op het kleinst, ergens in de midden/grote kant) haar hoofdstel is maat mini shet..
Hebben jullie misschien foto's en/of maten voor me van de pony maat (op het kleinst?)
Alvast bedankt!
Johnnydepony schreef:Nu de naam vh topic veranderd is mag dit ook weer natuurlijk.
Zijn er al mensen die ervaring hebben met het nieuwe anatomische hoofdstel van stubben?
[ [url=m/DTiuCe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rena100 schreef:Ik ben toch wel erg benieuwd naar het hoofdstel van horse boutique Linkje
Ik vind op de detailfoto van de neusriem de padding helemaal niet scheef zitten. Zou het niet bepaalde invalshoek kunnen zijn dat het er zo scheef uit ziet? Ik had haar gevraagd om een foto op een paard, maar die had ze nog niet. Dat zou ik toch graag eerst willen zien.