Zoek wel nog bijpassende peesbeschermers

Zouden deze van kramer erbij passen of is de biest echt grijs?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Heb je hem al besteld? Want de Steel Blue staat bij Ruitergoed ook in de Outlet.
De bies van de Steel Blue is echt lichtgrijs (hele oude foto's met de vorige telefoon die slechte foto's maakte, sorry):
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ania: wauw, de Golden Night is echt wel heel gaaf zo!En je laat hem direct op de juiste kleur paard zien
Hij staat heel gaaf!!
Texas02 schreef:Heb je hem al besteld? Want de Steel Blue staat bij Ruitergoed ook in de Outlet.
De bies van de Steel Blue is echt lichtgrijs (hele oude foto's met de vorige telefoon die slechte foto's maakte, sorry):
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ania: wauw, de Golden Night is echt wel heel gaaf zo!En je laat hem direct op de juiste kleur paard zien
Hij staat heel gaaf!!
Haf_Woezel schreef:Texas02 schreef:Heb je hem al besteld? Want de Steel Blue staat bij Ruitergoed ook in de Outlet.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij staat heel gaaf!!
Ja ik heb hem al besteld en ook bij Ruitergoed, vandaar dat ik niet durfde te wachten![]()
Merci
Flubberboot schreef:Oeehh maar die is wel prettyy!! En voor 27 euro al helemaal!!
DinkeyGirl schreef:Flubberboot schreef:Oeehh maar die is wel prettyy!! En voor 27 euro al helemaal!!
Nou idd!
Cadanza heeft vandaag haar eerste galop OHZ gedaan met mijn instructrice. Ze vond t echt moeilijk maar deed super haar best dus ben heel trots op haar
[ Afbeelding ]
En nog een mooie draffoto ook om de mist blue velvet te showenBen er echt super blij mee!
[ Afbeelding ]
DinkeyGirl schreef:Flubberboot schreef:Oeehh maar die is wel prettyy!! En voor 27 euro al helemaal!!
Nou idd!
Cadanza heeft vandaag haar eerste galop OHZ gedaan met mijn instructrice. Ze vond t echt moeilijk maar deed super haar best dus ben heel trots op haar
[ Afbeelding ]
En nog een mooie draffoto ook om de mist blue velvet te showenBen er echt super blij mee!
[ Afbeelding ]
Haf_Woezel schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En na het rijden in de zon
[ Afbeelding ]
proud to present...Anemone![]()
Ik denk dat hij nog mooier uitkomt als Woezel geschoren was, want hij was in een mum van tijd drijfnat maar dat komt nog wel![]()
Elke winter valt alles stil,ben het stilaan echt meer dan beu aan het worden, we zijn nu aan het testen hoe het lukt als ik 1x per week met een gehuurde trailer naar de binnenbak ga tot het weer wat beter is, en als dat consequent blijft gaan we volgende winter zien om een eigen trailer aan te kopen.
Bielsje schreef:Flubberboot schreef:HADDEN ZE CORDUROY DEKJES IN DE SALE?!?!?
Ik heb hier de blush en de hunter green liggen, liefde voor die dekjes! Balen dat ik de corduroy dekjes in de sale gemist heb!
Sorry, niet die "oude"![]()
Nieuwe, saaiere... Geen grof maar fijne corduroy. Maar ik wilde graag iets in de kleur sand/beige maar mag alleen dekjes van mezelf met een zwarte rand dus dit kwam goed uit, voor 27 euro![]()
[ Afbeelding ]
Is er ook in navy en donkerbruin maar ik zag ze werkelijk waar voor het eerst...