Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flubberboot schreef:Ik begin ook steeds meer benieuwd te wordenMaar ik vrees dat er wel wat leuke dekjes tussen gaan zitten...
Prijzen van dekjes verschillen binnen de horselet nogal. Hoe langer je wacht met bestellen, hoe goedkoper ze worden. Alleen is de site schijnbaar nooit up to date met wat er op voorraad is en kan je zo ineens een bericht krijgen dat jouw artikel niet meer op voorraad is. Vorige keer liep de korting op sommige dekjes geloof ik naar de 50% tegen het einde.
Magisch schreef:Flubberboot schreef:Ik begin ook steeds meer benieuwd te wordenMaar ik vrees dat er wel wat leuke dekjes tussen gaan zitten...
Prijzen van dekjes verschillen binnen de horselet nogal. Hoe langer je wacht met bestellen, hoe goedkoper ze worden. Alleen is de site schijnbaar nooit up to date met wat er op voorraad is en kan je zo ineens een bericht krijgen dat jouw artikel niet meer op voorraad is. Vorige keer liep de korting op sommige dekjes geloof ik naar de 50% tegen het einde.
Argh, spannend! Eigenlijk is de beste tactiek dan om gelijk te bestellen wat je écht graag wil en dan later richting het einde nog eventueel bij te bestellen. Het voelt bijna als een online gokgame.Je wil het tegen de laagst mogelijke prijs, maar je wil het niet mislopen.
Matheno schreef:Die wedstrijd jasjes zijn echt ... niet mooi.
EarthFocus schreef:Wat een flater weer dit
Niet eens de moeite doen om de out of stock er tussenuit te halen.
Er staat welgeteld 1 nieuw dekje op.
Das nie zo goe binne komme heur
Texas02 schreef:De Emerald is als het goed is verkocht. Ik heb nu ook de Midnight Blue Full Jump te koop, €65 vraagprijs exclusief verzendkosten.
[ [url=m/dt8j63.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Czswbx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5qQbHk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WMhp0c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bgwXHT.jpg]Afbeelding[/url] ]