Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Petrichor schreef:Het is gewoon alles met elkaar.. Ik heb echt een hele poos al lopen denken of dit wel bij onze manier van rijden past. Ik vind het zadel super lekker zitten maar ik mis wel het veilige gevoel. Toen ik nog echt dressuur wedstrijden reed en dus een boom dressuurzadel had was ik nooit bang op mijn paard. En sinds ik boomloos rij wel, dan denk ik zou het dan toch?? In elk geval denk ik dat Barefoot misschien toch niet goed bij ons past en er wellicht wel een ander boomloos merk is wat beter is voor ons. Maar misschien is het toch beter om terug te gaan naar een zadel met boom. Dat weet ik gewoon echt nog niet, daar moet ik gewoon echt nog even heel goed over nadenken.
Sure_lee schreef:Ik weet niet welke zadelpasser je heb benaderd. Maar gezien je twijfel tussen boom en boomloos kan ik Kitty van Kifrahorse aanraden. Zij doet zowel boom als boomloos.
http://www.kifrahorsesaddlefitting.nl/
Petrichor schreef:Nou, de vacht van mijn paard zou ik wss wel wat aan kunnen doen bijvoorbeeld andere inlagen. Maar ik heb in dit zadel geen gevoel van veiligheid en dat heb ik tot nu toe met alle Barefoot zadels gehad, ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten veranderen aan dit zadel. Ik ben bang dat Barefoot vooral niet geschikt is voor mensen met hms. Ik heb echt een stabieler zadel nodig.
Petrichor schreef:Nou de knoop doorgehakt, mijn zadel staat te koop.
Hopen dat hij snel verkocht is, voor nu ben ik heel veel aan het inlezen op internet. En dan hoop ik dat er binnenkort iemand mij kan helpen met de aankoop van een ander zadel.
Maartje1990 schreef:Petrichor schreef:Nou de knoop doorgehakt, mijn zadel staat te koop.
Hopen dat hij snel verkocht is, voor nu ben ik heel veel aan het inlezen op internet. En dan hoop ik dat er binnenkort iemand mij kan helpen met de aankoop van een ander zadel.
Waarom? Ik zou gewoon een boomloze passervice laten komen kijken nsar je huidige zadel en indien nodig e andere zadels kunt proberen.