Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattypaard schreef:ginatje schreef:Ik wilde graag de baselayer en het dekje bestellen, maar die is er alleen in maat cob (of in set met vliegenmuts, maar die gebruik ik nooit)..
De maat cob van de Pro valt hetzelfde als de full van de monogram dekjes
Raar maar waar (aldus Ruitergoed)
darkadia schreef:Horselet weigert helaas elke medewerking met betrekking tot mijn order die dus dubbel geleverd is.
Erg jammer, maar voor mij geen bestellingen meer daar.![]()
Ik heb wel nog een persoonlijke kortingscode gekregen van 15% ivm verjaardag. Als iemand die wil, PB me even. Weg is weg
Autumnn schreef:V_Naomi schreef:Als ik het goed begrijp, wil dit zeggen dat de prosecco terug uit komt??
[ [url=m/tvRm8l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die is mooi zegwat is alleen het verschil met de champagne en ice coffee?
darkadia schreef:Horselet weigert helaas elke medewerking met betrekking tot mijn order die dus dubbel geleverd is.
Erg jammer, maar voor mij geen bestellingen meer daar.![]()
Ik heb wel nog een persoonlijke kortingscode gekregen van 15% ivm verjaardag. Als iemand die wil, PB me even. Weg is weg
Autumnn schreef:Capriootje schreef:Ik ga zometeen de ice coffee broek ophalen, ben benieuwd of die past! En via een vriendin het wine dekje nog besteld, die gaat sowieso heel gaaf zijn op mijn paard met z'n bruine tuig. Foto zodra die er is
Ben je overgestapt van Lemieux, Capriootje?
Autumnn schreef:Capriootje schreef:Ik ga zometeen de ice coffee broek ophalen, ben benieuwd of die past! En via een vriendin het wine dekje nog besteld, die gaat sowieso heel gaaf zijn op mijn paard met z'n bruine tuig. Foto zodra die er is
Ben je overgestapt van Lemieux, Capriootje?