PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:20

Ik ben echt niet de meest geduldige persoon...

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:23

darkadia schreef:
Ik zou je easy rider maat aanhouden.
Ik heb daarvan 38 en die van PS 38 past ook gewoon. Terwijl ze zelf aangaven dat de Liza ruim valt en ik volgens hun tabel maat 40 moest hebben.

Dankjewel!

En nee, ik zie helaas ook nog niks op The Horselet staan...

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:25

De site begint dingen te uploaden, maar volgens mij is er nog geen korting verwerkt.

Edit; Kortingen zijn inmiddels wel verwerkt, maar wordt een besparend dagje want ik hoef niks :P

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:24

De baselayer staat nu online en een aantal leren halsters met vlag op het kopstuk.
Geen Nederlandse vlag helaas.
De dekjes zie ik nog niet

Romanoff

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:01

Scheelt mij ook weer centjes!

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:31

Ik wilde graag de baselayer en het dekje bestellen, maar die is er alleen in maat cob (of in set met vliegenmuts, maar die gebruik ik nooit)..

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:46

ginatje schreef:
Ik wilde graag de baselayer en het dekje bestellen, maar die is er alleen in maat cob (of in set met vliegenmuts, maar die gebruik ik nooit)..

De maat cob van de Pro valt hetzelfde als de full van de monogram dekjes :)
Raar maar waar (aldus Ruitergoed)

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:03

Als ik het goed begrijp, wil dit zeggen dat de prosecco terug uit komt?? *\o/*

Afbeelding

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:05

Pattypaard schreef:
ginatje schreef:

De maat cob van de Pro valt hetzelfde als de full van de monogram dekjes :)
Raar maar waar (aldus Ruitergoed)

Ik zag er idd bij staan dat ze groter vielen dan de monogram dekjes, ik dacht nog dat zal vast niet zoveel verschil zijn. Toch wel dus, bedankt voor de tip! Ga de gok dan toch maar nemen *\o/*

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:21

Ik ga zometeen de ice coffee broek ophalen, ben benieuwd of die past! En via een vriendin het wine dekje nog besteld, die gaat sowieso heel gaaf zijn op mijn paard met z'n bruine tuig. Foto zodra die er is :D

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:36

Capriootje schreef:
Ik ga zometeen de ice coffee broek ophalen, ben benieuwd of die past! En via een vriendin het wine dekje nog besteld, die gaat sowieso heel gaaf zijn op mijn paard met z'n bruine tuig. Foto zodra die er is :D

Ben je overgestapt van Lemieux, Capriootje? :D

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:37

V_Naomi schreef:

[ [url=m/tvRm8l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is mooi zeg *\o/* wat is alleen het verschil met de champagne en ice coffee?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:37

Horselet weigert helaas elke medewerking met betrekking tot mijn order die dus dubbel geleverd is.
Erg jammer, maar voor mij geen bestellingen meer daar. -O-

Ik heb wel nog een persoonlijke kortingscode gekregen van 15% ivm verjaardag. Als iemand die wil, PB me even. Weg is weg ;)

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:38

darkadia schreef:
Horselet weigert helaas elke medewerking met betrekking tot mijn order die dus dubbel geleverd is.

Ik heb wel nog een persoonlijke kortingscode gekregen van 15% ivm verjaardag. Als iemand die wil, PB me even. Weg is weg ;)

Dat is wel zuur zeg :(

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:42

Autumnn schreef:
V_Naomi schreef:

[ [url=m/tvRm8l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is mooi zeg *\o/* wat is alleen het verschil met de champagne en ice coffee?

De prosecco is echt heel licht

Afbeelding

En de ice coffee is blijkbaar veel donkerder dan verwacht heb ik al een paar keer gelezen hier. De champagne zal er tussenin zitten, is ook iets meer 'goud achtig' denk ik.

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:47

Wauw die Prosecco is mooooi <3 Nog nooit eerder voorbij zien komen. Gaat op mijn lijstje.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:48

Dit is de champagne in de zon en in een binnenbak.

Afbeelding

Afbeelding

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:50

darkadia schreef:

Wat slecht dat ze hun eigen fout niet toegeven en een oplossing bieden.. Tot nu toe eigenlijk alleen goede verhalen gehoord. Dus als ik het goed begrijp krijg je jouw bestelling nu 2 keer binnen? Wat had je besteld als ik vragen mag? Misschien wel iets wat nog op mijn lijstje staat ~~}>

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:51

Kun je het artikel niet dan maar zelf verkopen? Meeste artikelen kun je wel voor dezelfde prijs in ieder geval kwijt. Vervelend dat het zo moet lopen!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:01

@ginatje heb je PB gestuurd

@nessie: het staat inderdaad voor die prijs te koop, maar gezien nu die extra kortingcode er is ben je goedkoper uit als je m uit Zweden laat komen.

DUs als ik het het weekend nog niet kwijt ben gaat het gewoon retour. Had meer verwacht aan service van een dergelijk merk, outlet of niet. Voortaan maar gewoon weer 2e hands of via HypoStore en ruitergoed. Die leveren wel service als er wat mis gaat...

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:15

Als je op mijn naam zoekt vind je een foto van de Prosecco op een donker paard. Hij is licht, en gelukkig heel vuilafstotend :).

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:33

Naomi ik heb eens een foto geplaatst van de ice coffee en champagne samen, zijn exakt dezelfde kleur ;)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:23

Autumnn schreef:
Capriootje schreef:

Zeker niet! Lemieux, Mattes en Kentucky vind ik allemaal erg fijn maar vind die kleur van de wine zo gaaf dat ik het niet kon weerstaan. Heb verder geen PS omdat ze best chique zijn en de sportieve look toch ons het beste past maar 1 chique dekje is nooit weg natuurlijk :D

De broek zit goed, heb m’n normale maat genomen. Ietsje strak bovenaan misschien als je wil zeuren maar ben bezig met paar kg kwijtraken dus zie dat wel goed komen. Blij met de kleur wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:51

[quote"Capriootje"]
Autumnn schreef:
Capriootje schreef:

Zeker niet! Lemieux, Mattes en Kentucky vind ik allemaal erg fijn maar vind die kleur van de wine zo gaaf dat ik het niet kon weerstaan. Heb verder geen PS omdat ze best chique zijn en de sportieve look toch ons het beste past maar 1 chique dekje is nooit weg natuurlijk :D

De broek zit goed, heb m’n normale maat genomen. Ietsje strak bovenaan misschien als je wil zeuren maar ben bezig met paar kg kwijtraken dus zie dat wel goed komen. Blij met de kleur wel![/quote]

Welk model broek had je besteld?

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:11

Jaa de Prosecco wil ik okk nog heeel graag <3