Hij is ook dezelfde sukkel die rondloopt met de roze blush dressuur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pien_2010 schreef:Met behulp van Capriootje afgelopen jaar een mooi blauw zadeldekje gekocht en een bijpassende rijbroek https://www.mupload.nl/img/oy5sf5ia.jpg van Le Mieux.
Nu een half jaar verder kan ik schrijven dat ik altijd in de rijbroek rijd met bijpassend zadeldekje en dat ik er heel erg blij mee ben. Het zadel dekje houdt zich goed in de was, houd de rug droog van beiden paarden en heeft een handig systeempje om de stoten door heen te trekken zodat het zadel niet schuift. De rijbroek houdt zich goed in de was, zit heerlijk, is ademend en in de zomer lekker koel en in de winter lekker warm.
Normaal kocht ik altijd van alles het allergoedkoopste en dat meestal op markten enz. Dus dit is mijn 1ste merk en eerlijk is eerlijk, ik vind le mieux top en ben er super blij mee. Capriootje heeft goed geadviseerd en zag dat het stokje overgenomen werd door iemand anders die "en groep" gaat bestellen. Dus wie weet ooit. Maar voorlopig heb ik genoeg geld uitgegeven voor hier
IwanLuver schreef:De witte broek heb ik aangepast in de winkel, was te doorschijnend vond ik. Bovendien vond ik dat er ook te veel zichtbaar was op mijn billen![]()
Ik heb nu een witte broek van Esperado, heerlijke broek en schijnt niet door.
Ik heb ook nog een vraag, heeft iemand de springschoenen van LeMieux? Zoja hoe bevallen die?
Varekaj schreef:Lijkt tot op heden zowat onmogelijk om nog een leuke broek zonder te vinden.