Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charmaine schreef:Net terug van stal. Helemaal happy met mijn leenzadel. En....Arno was zelfs vroeg! Iets eerder dan de afgesproken tijd. Er was iemand tussenuit gevallen. Mazzel voor mijOok wel leuk om te vermelden aangezien in dit topic vaak vermeld wordt dat hij achterloopt op zijn planning
Zoals je in het topic terug kunt lezen is een AB zadel aan te passen. Of hij op een eventueel nieuw paard past of passend te maken is, hangt helemaal van je zadel en de bouw van je paard af.
Van u-of v-vormen heb ik helaas geen verstand. Misschien Arno eens bellen? Mijn ervaring was dat ik nergens iets passend kon vinden, behalve bij Arno....
wietske100 schreef:Pff ben er nu behoorlijk klaar mee... wat een waardeloze communicatie...
Maandag zou het zadel verstuurd worden... zit er de hele week maar op te wachten... steeds zorgen dat er iemand thuis is.... maar nope er is nog niks....
Heb bericht maar ze zijn deze week telefonisch niet bereikbaar..
Lekker dan. Niet even een berichtje doen.. waardeloos
Paard staat straks alweer 4 week stil
listiglistje schreef:wietske100 schreef:Pff ben er nu behoorlijk klaar mee... wat een waardeloze communicatie...
Maandag zou het zadel verstuurd worden... zit er de hele week maar op te wachten... steeds zorgen dat er iemand thuis is.... maar nope er is nog niks....
Diegene die de telefoontjes en verzendingen doet is deze week bevallen van een zoontje![]()
Vandaar dat ze deze week stil liggen...stond ook gecommuniceerd op fb
listiglistje schreef:wietske100 schreef:Pff ben er nu behoorlijk klaar mee... wat een waardeloze communicatie...
Diegene die de telefoontjes en verzendingen doet is deze week bevallen van een zoontje![]()
Vandaar dat ze deze week stil liggen...stond ook gecommuniceerd op fb