Milka schreef:Die Soft Rouge is![]()
Staat super mooi op een valk
Ja dat denk ik ook!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oretha schreef:Ik had op zaterdag besteld en precies een week later op zaterdag binnen. Een vriendin die ook op dezelfde zaterdag had besteld kreeg pas vandaag bericht dat het verzonden is. Dus het duurt wel even
Jadeleigh263 schreef:Oretha schreef:Ik had op zaterdag besteld en precies een week later op zaterdag binnen. Een vriendin die ook op dezelfde zaterdag had besteld kreeg pas vandaag bericht dat het verzonden is. Dus het duurt wel even
Dan heb jij het erg snel binnen! Ik heb de 18e al besteld en het blijft maar op confirmed staan… misschien moet ik er toch maar even achteraan gaan dan!
HopeDreamer schreef:Iemand die weet wat de oude monograms waard zijn (full dressuur)?
ivy_power89 schreef:Ik heb mn eerste bestelling binnen van ps of sweden (terwijl dit de 2e bestelling was, die is er eerder dan de eerste bestelling)
Ik was echt blij verrast!
Dekje is echt heel sjiek! Alleen mega lastig op de foto te krijgen...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Flubberboot schreef:HADDEN ZE CORDUROY DEKJES IN DE SALE?!?!?
Ik heb hier de blush en de hunter green liggen, liefde voor die dekjes! Balen dat ik de corduroy dekjes in de sale gemist heb!
_Lorette_ schreef:Daar verbaasde ik me ook over. Heb mega getwijfeld omdat ik dolll ben op mijn corduroy dekjes. Ik vond het moeilijk inschatten of ik ze wel net zo mooi vond, omdat de structuur van de stof en de rand anders is. Zonder betere foto's durfde ik het niet aan.