Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Ik vind een riem inkorten toch wel typisch iets dat je echt prima zelf kan doen hoor
Gewoon netjes afsnijden.... desnoods nog een beetje leervet in de juiste kleur op de uiteindes...dar ga je het toch niet voor wegbrengen (als er niets doorgestikt hoeft te worden)
Safiera schreef:Een zadelmaker kan evt het uiteinde nog langs een slijp/wax apparaat halenZo is het afgesneden stuk ook mooi dun en smal zoals normale zijkanten van riemen, en niet een beetje vezelig.
Als je het echt netjes wil, gewoon vragen bij zo iemand; is klaar waar je bij staat en zeker als je nog en ander klusje er bij hebt zal een zadelmaker geen grote bedragen willen hebben.
Al trek ik bij niet té dure riemen ook gewoon zelf het mes er over hoor
Roosyes schreef:Buitenzinnig schreef:Heb een leuke aanbieding op fb staan
En je komt naar horse event!!!
Ik heb gelijk op Facebook gereageerd. Neem je de pad met de wollen onderkant ook mee?
Buitenzinnig schreef:Leuk! Uhm een voorbeeld pad met wollen onderkant gaat mee ja, sorry, bokt namen en eventuele bestellingen ben ik nooit zo goed in geweest, dus help even of je een pad hebt besteld of gewoon 1 wilt bekijken
Inderdaad, ik sta samen met exclusivesaddles (staat mogelijk alleen in t boekje, ga ik nog achteraan) met een stand op Horse Event! Dus wees welkom om te komen kijken, voelen of babbelen!
De Kifra pads zijn ook te bekijken in onze stand!