PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02Jarig

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:07

Ja, echt puur toeval, ik vond die Old Rose van Equito zo mooi maar die was er alleen maar in dressuur. Toen zei iemand dat zij ook een dressuurdekje onder haar springzadel had gehad omdat zij een bepaalde kleur ook graag wilde en dat leek goed zei ze. Dus toen ook maar geprobeerd en het lijkt veel beter _O-

Als hij nog een paar weken duurt, tot begin juni ofzo, zou het een stuk beter uitkomen inderdaad! Wordt de einddatum meestal ook aangegeven?

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:09

Slechte kwaliteit (uit een filmpje genomen) maar ons eerste bosritje samen natuurlijk wel in style :))
Afbeelding

Texas02Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:19

_Bootsie schreef:
Slechte kwaliteit (uit een filmpje genomen) maar ons eerste bosritje samen natuurlijk wel in style :))
[ [url=m/D2EQYj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi! <3

Zijn ES full dressuur en PS full dressuur ongeveer gelijk qua grootte en vorm?

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:24

Texas02 schreef:
_Bootsie schreef:
[ [url=m/D2EQYj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi! <3

Zijn ES full dressuur en PS full dressuur ongeveer gelijk qua grootte en vorm?

De oude monograms wel!
Afbeelding

Het witte randje op rechtsonder is van het ps dekje dat eronder ligt

De nieuwere dekjes zijn een stuk groter

Afbeelding

Texas02Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:29

De Ombres zijn wel iets groter dan de Monograms, of niet? Een stukje groter dan ES is ook niet zo'n probleem, dat is Equito ook.. Ik denk dat het wel zou kunnen.

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:34

Texas02 schreef:
De Ombres zijn wel iets groter dan de Monograms, of niet? Een stukje groter dan ES is ook niet zo'n probleem, dat is Equito ook.. Ik denk dat het wel zou kunnen.

Ombre heb ik niet maar zal denk ik niet groter zijn dan de Brown Suede collectie.. die ligt er op de 2e foto onder

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:35

Texas02 schreef:

De Ombre full dressuur is ietsje langer aan de onderkant dan de ES full dressuur. Ik heb de Navy vorig jaar gekocht en dat scheelt zeker een cm of 3/4 :) Volgens mij was Cob dressuur gelijk aan ES full dressuur, maar ik weet niet zeker of ik dat goed geïnterpreteerd heb met de maattabel :o

Coshina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:46

Texas02 schreef:
Beetje verkeerde timing voor mij. Ik had de PS Ombre Plum nog wel graag in dressuur gehad, maar het komt me nu echt niet uit. Als ze hem er weer bij hebben, dat is natuurlijk ook nog de vraag.

Als je wil, kunnen we nog een keer ruilen :D
Heb de ombré in full, nooit gebruikt want hij is veel te groot.

Afbeelding

Texas02Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:48

Ik keek net even of ik een maattabel kan vinden, maar ik weet nu niet of ik de juiste heb of niet, met de verschillende modellen. Ik heb maattabellen gevonden voor monograms en voor de pro collection. Daar zit maar 1cm verschil tussen volgens deze site. Dus dat zal dan vast niet de maat zijn die ik nodig heb :D

https://equizoneonline.com/pages/size-c ... -of-sweden

Texas02Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:49

Coshina schreef:
Texas02 schreef:
Beetje verkeerde timing voor mij. Ik had de PS Ombre Plum nog wel graag in dressuur gehad, maar het komt me nu echt niet uit. Als ze hem er weer bij hebben, dat is natuurlijk ook nog de vraag.

Als je wil, kunnen we nog een keer ruilen :D
Heb de ombré in full, nooit gebruikt want hij is veel te groot.

[ [url=m/71InbK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je graag nog een keer wilt ruilen, heel graag! :D Als hij voor jou te groot is, komt het voor ons beiden wel goed uit denk ik! Ik stuur je weer een pb! :D

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 05:13

Texas02 schreef:
Ja, ik heb hem nu in full jump, maar ik denk dat dressuur toch mooier zal zijn, de jump valt best wel klein voor mijn paard. Kleiner dan ES heb ik het idee.

[ [url=m/Y2AuDk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb mijn ombres verkocht omdat ze vreselijk schoven onder mn dressuurzadel, heb je daar helemaal geen last van?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 05:15

Texas02 schreef:
Ja, echt puur toeval, ik vond die Old Rose van Equito zo mooi maar die was er alleen maar in dressuur. Toen zei iemand dat zij ook een dressuurdekje onder haar springzadel had gehad omdat zij een bepaalde kleur ook graag wilde en dat leek goed zei ze. Dus toen ook maar geprobeerd en het lijkt veel beter _O-

Als hij nog een paar weken duurt, tot begin juni ofzo, zou het een stuk beter uitkomen inderdaad! Wordt de einddatum meestal ook aangegeven?

Nee nooit, de einddatum ligt vooral aan hoeveel spullen ze nog hebben

Texas02Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 07:03

anoukwendy schreef:
Texas02 schreef:
Ja, ik heb hem nu in full jump, maar ik denk dat dressuur toch mooier zal zijn, de jump valt best wel klein voor mijn paard. Kleiner dan ES heb ik het idee.

[ [url=m/Y2AuDk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb mijn ombres verkocht omdat ze vreselijk schoven onder mn dressuurzadel, heb je daar helemaal geen last van?

Nee, bij mij schuiven ze niet. Ik heb mijn Ombre Navy verkocht omdat ik hem nooit gebruikte, maar ze schuiven absoluut niet. Ik heb eigenlijk nog nooit een dekje gehad welke schuift, ook niet van de goedkopere merken die ik vroeger had.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 08:13

Hier ook geen last dat ze schuiven. Ja als mijn zadel niet meer past maar dat is logisch _O-

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 08:55

Hier ook geen last van schuiven. Zowel bij es als bij PS (ombre)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 10:11

Hier ook maar eens een foto gemaakt van mijn bescheiden collectie

Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 10:38

Flubberboot schreef:
Hier ook geen last dat ze schuiven. Ja als mijn zadel niet meer past maar dat is logisch _O-

Ik had het ook alleen met de ombres, verder niet. Heel soms schuiven sommige ES dekjes maar lang niet allemaal. En het kan ook nog qua dag schelen wel met hetzelfde dekje _O- zal er wel aan liggen hoeveel we racen ofzo

Texas02Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 11:18

anoukwendy schreef:
Flubberboot schreef:

Ik had het ook alleen met de ombres, verder niet. Heel soms schuiven sommige ES dekjes maar lang niet allemaal. En het kan ook nog qua dag schelen wel met hetzelfde dekje _O- zal er wel aan liggen hoeveel we racen ofzo

Ook als ik hem laat racen schuiven ze niet..

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 11:33

Texas02 schreef:
anoukwendy schreef:

Ook als ik hem laat racen schuiven ze niet..

Nouja dat zeg ik, het is niet met alle dekjes zo en dan scheelt het ook nog welke dag het is. Het dekje die vandaag schuift, hoeft morgen niet te schuiven. Ligt er misschien net aan hoe ik het erop leg. Ik ben ook mega slecht in aansingelen, mn singel zou zo 2/3 gaatjes strakker kunnen zonder te hard trekken maar mn zadel schuift geen millimeter

Texas02Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 14:17

Dat zou het wel kunnen zijn, dat je misschien niet genoeg aangesingeld hebt, dat het daardoor gaat schuiven?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 16:52

Texas02 schreef:
Dat zou het wel kunnen zijn, dat je misschien niet genoeg aangesingeld hebt, dat het daardoor gaat schuiven?

Zou goed kunnen idd
Zo rijden we rond namelijk, kan er zo een vuist tussenzetten :')
Afbeelding

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 17:13

Je hebt hem iig niet te strak _O-

GekOpFjorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 19:20

Ik heb de ginger

Nu wil ik de baselayer wel maar ginger is er alleen in lange mouw en wil liever korte
Dan heb je peach of coral iemand een idee of dat kan? Er zijn geen dekjes van peach of coral toch?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:26

De ginger baselayer is er ook met korte mouw :j ps zelf herft hem op de site :j

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 20:46

Toch maar de Purple Grape besteld.. kon het niet laten met die 30%