Als hij nog een paar weken duurt, tot begin juni ofzo, zou het een stuk beter uitkomen inderdaad! Wordt de einddatum meestal ook aangegeven?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:_Bootsie schreef:Slechte kwaliteit (uit een filmpje genomen) maar ons eerste bosritje samen natuurlijk wel in style![]()
[ [url=m/D2EQYj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel mooi!![]()
Zijn ES full dressuur en PS full dressuur ongeveer gelijk qua grootte en vorm?
Texas02 schreef:De Ombres zijn wel iets groter dan de Monograms, of niet? Een stukje groter dan ES is ook niet zo'n probleem, dat is Equito ook.. Ik denk dat het wel zou kunnen.
Texas02 schreef:Beetje verkeerde timing voor mij. Ik had de PS Ombre Plum nog wel graag in dressuur gehad, maar het komt me nu echt niet uit. Als ze hem er weer bij hebben, dat is natuurlijk ook nog de vraag.
Coshina schreef:Texas02 schreef:Beetje verkeerde timing voor mij. Ik had de PS Ombre Plum nog wel graag in dressuur gehad, maar het komt me nu echt niet uit. Als ze hem er weer bij hebben, dat is natuurlijk ook nog de vraag.
Als je wil, kunnen we nog een keer ruilen![]()
Heb de ombré in full, nooit gebruikt want hij is veel te groot.
[ [url=m/71InbK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Ja, ik heb hem nu in full jump, maar ik denk dat dressuur toch mooier zal zijn, de jump valt best wel klein voor mijn paard. Kleiner dan ES heb ik het idee.
[ [url=m/Y2AuDk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Ja, echt puur toeval, ik vond die Old Rose van Equito zo mooi maar die was er alleen maar in dressuur. Toen zei iemand dat zij ook een dressuurdekje onder haar springzadel had gehad omdat zij een bepaalde kleur ook graag wilde en dat leek goed zei ze. Dus toen ook maar geprobeerd en het lijkt veel beter![]()
Als hij nog een paar weken duurt, tot begin juni ofzo, zou het een stuk beter uitkomen inderdaad! Wordt de einddatum meestal ook aangegeven?
anoukwendy schreef:Texas02 schreef:Ja, ik heb hem nu in full jump, maar ik denk dat dressuur toch mooier zal zijn, de jump valt best wel klein voor mijn paard. Kleiner dan ES heb ik het idee.
[ [url=m/Y2AuDk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb mijn ombres verkocht omdat ze vreselijk schoven onder mn dressuurzadel, heb je daar helemaal geen last van?
Flubberboot schreef:Hier ook geen last dat ze schuiven. Ja als mijn zadel niet meer past maar dat is logisch
anoukwendy schreef:Flubberboot schreef:Hier ook geen last dat ze schuiven. Ja als mijn zadel niet meer past maar dat is logisch
Ik had het ook alleen met de ombres, verder niet. Heel soms schuiven sommige ES dekjes maar lang niet allemaal. En het kan ook nog qua dag schelen wel met hetzelfde dekjezal er wel aan liggen hoeveel we racen ofzo
Texas02 schreef:anoukwendy schreef:
Ik had het ook alleen met de ombres, verder niet. Heel soms schuiven sommige ES dekjes maar lang niet allemaal. En het kan ook nog qua dag schelen wel met hetzelfde dekjezal er wel aan liggen hoeveel we racen ofzo
Ook als ik hem laat racen schuiven ze niet..