Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Matheno schreef:Oke.. ik ben gezwicht.
En ook het bijpassende vest gekocht. Wat een super heerlijke zachte binnenkant heeft dat vest
[ [url=m/zld3yW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marieke1495 schreef:Heel vet die deep olivine dekjes! Misschien ga ik hem morgen ook wel gebruiken.![]()
(Mijn paarden verharen teveel voor nieuwe dekjes.Ik gebruik altijd mijn aftandse dekjes in de verhaar periode
)
XiiaaooNaa schreef:Texas02 schreef:
Nu vind ik hem toch wel weer heel mooiIk twijfel echt heel erg tussen deze of toch de Forest Green in het najaar..
Het zijn wel echt 2 totaal verschillende dekjes, enige wat hetzelfde is is dat ze over het algemeen groen zijn haha.
Forest Green zou ik voor de Deep Olivine laten gaan denk ik voor jouw paardje.![]()
Maar eigenlijk zeg ik, als je beiden echt heel mooi vind kan je ze prima beiden kopen. Ze zijn echt heel verschillend van elkaar.
orion456 schreef:Matheno schreef:Oke.. ik ben gezwicht.
En ook het bijpassende vest gekocht. Wat een super heerlijke zachte binnenkant heeft dat vest
[ [url=m/zld3yW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha..grappig dat jouw post bijna hetzelfde is als mijne over dat vest! Lekker he? Heb je straks ook nog mooie foto van het dekje op je paard? Ben benieuwd. Ben ook verliefd op de kleur!
Matheno schreef:Blacky94 schreef:Mijn Crystal Merlot is vandaag binnen gekomenzag van de week ineens dat HorseBoutique er nog 1 op voorraad had dus toch maar snel besteld
ik zag al wel dat de polo van Kramer in de kleur Mahonie zou passen, maar iemand nog een match met een baselayer? Korte/lange mouw?
En afgelopen week ook de olivine binnen gekregen. Gave kleur is dat zeg!
Heb ivm afstuderen al een paar weken geen paard gezien maar hoop ze binnenkort eens te kunnen gebruiken
Laurie, ik zou ook voor de olivine gaan. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zoveel met de bordeaux en golden brass heb...
Kingsland Dark red is een perfecte match met Crystal Merlot
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 21117.html
Lauriannnn schreef:Zoo leuk al die mooie setjes!!
Morgen komt de moss jump binnen
En schijnbaar past de longsleeve light blue perfect bij de sea ruffle (ipv de sea longsleeve) dus die heb ik besteld en zal als ik ze samen heb een vergelijking plaatsen.
Ook heb ik een jeans broek besteld van ps ben heel benieuwd leef zo ongeveer in de legging haha.
kim2008 schreef:Lauriannnn schreef:Zoo leuk al die mooie setjes!!
Morgen komt de moss jump binnen
En schijnbaar past de longsleeve light blue perfect bij de sea ruffle (ipv de sea longsleeve) dus die heb ik besteld en zal als ik ze samen heb een vergelijking plaatsen.
Ook heb ik een jeans broek besteld van ps ben heel benieuwd leef zo ongeveer in de legging haha.
Oh heel graag de vergelijkingsfoto! Zou de
Blouse van light blue ook goed passen dan?![]()
![]()
Heeft die jeans een volledige zit of alleen knee grip?
@jenara: mooi zo al die sets!!