Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lauriannnn schreef:Kreeg net de mail van ruitergoed dat morgen de kleur Sapphire van Equestrian Stockholm online komt! Voor de liefhebber haha. Ik ga mijn collectie verkleinen en toch wat verkopen... Moet sparen. Heb de ES olive in spring en de ES steel blue in spring beide full te koop. Beide maar 2x gebruikt en worden gewassen dus mocht iemand interesse hebben
Iriscope schreef:Wow die staat super zeg. Kan niet wachten hem op mijn vosje te zien als ze hier eindelijk is.
bliksemflits schreef:Ik blijf echt zooo twijfelen over die Pistache... Op de ene foto denk ik jaaaa, en dan zie ik er weer een en denk ik mwaWat een rotkleur
manolito10 schreef:Lauriannnn schreef:Kreeg net de mail van ruitergoed dat morgen de kleur Sapphire van Equestrian Stockholm online komt! Voor de liefhebber haha. Ik ga mijn collectie verkleinen en toch wat verkopen... Moet sparen. Heb de ES olive in spring en de ES steel blue in spring beide full te koop. Beide maar 2x gebruikt en worden gewassen dus mocht iemand interesse hebben
Oehhh heb je een foto van de steel blue?