Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hetbommeke schreef:Volgens mij moet ik ze maar gewoon allemaal als testzadel bestellenAlleen ik kan de Stella nergens terugvinden
![]()
Wat wij zoal doen: sprongetje maken in de bak danwel in de crosswei (zie crossterrein Bronsveld in Lelystad), uren dwalen door de bossen en een beetje basisdressuur in de bak.
Ikzelf ben 1.63, heb broekmaat 38/40, 40 jaar en wil niet een te brede zit.
Paard (sTinkert) is lekker overbouwd en heeft daardoor een holle rug.
En dan is jullie advies? Hahaha, zou het zo makkelijk zijn? Maar toch alvast bedankt voor het meedenken!
Buitenzinnig schreef:Zal zo de Ghost proberen, ben benieuwd!
Kirsha schreef:Hier heb ik vanavond weer even mijn pommel en fork getest, en ik ben behoorlijk geschrokkenToen ik mijn Arizona kocht paste de L fork prima op mijn paard, ik heb nu net weer eens gekeken en ik vond hem voor het mooie iets te smal. Ik ben alleen bang dat een grotere fork weer te breed zal zijn... Het scheelt maar een klein stukje.
En de pommel van mijn London was eigenlijk het ergst. Er zit een M in en het zadel lijkt daar in principe goed mee te liggen, ze loopt er ook goed onder. Toch maar gekeken en die is toch echt wel een stuk te smal... Alleen zit ik nu weer te twijfelen of ik voor een L of XXL pommel zal gaan.