Zou hem eens op een paarden facebook pagina zetten, krijg je een hele boel meer animo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb zelf wel gemerkt dat de categorie boven 800 tweedehands sowieso lastig verkoopt, veel mensen gaan dan toch naar een zadelmaker met tweedehands als ze zulk geld te besteden hebben. Dat zal ook wel wat meespelen in dat hij al lang te koop staat.
zo blij!
). Op het oog ligt hij nog goed en paard loopt er nog super onder. Normaal gesproken zou ik nu sowieso de vulling nog eens laten checken (jaarlijkse controle), maar ik verwacht a) dat madame nog flink verandert binnen korte tijd ivm veulen, en b) dat ze niet heel lang meer onder het zadel gaat zijn aangezien de eerste zwangerschapskwaaltjes zich al aandienen. Dus om nu het zadel te laten checken en evt aanpassen zou eigenlijk een beetje onzinnig zijn, maar het zit me ook niet lekker om dat pas volgend jaar te gaan doen wanneer ze weer wat terug opgebouwd is onder het zadel na het veulen. Lastig lastig.
voor die paar keer dat je verwacht te gaan rijden.
Citaat:Geld kun je vast en zeker wel ergens anders aan kwijt

maar hij moet natuurlijk wel een leenzadel hebben die bij je paard past. Verder denk ik dat je zeker voor die prijs een zadel bij Arno kunt krijgen die bij jou past. Hij kan namelijk alle onderdelen van zijn zadels combineren. Boom, kussens, zitting, wrongen, enzovoort worden allemaal naar jouw wensen en de bouw van je paard gekozen
en ja, daar zit wel een wachttijd aan vast.. maar geloof me, die tijd is het echt wel waard hoor