PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marjor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 23:46

Zertab schreef:
Ik ben nog op zoek naar een licht blauwe dressuur van ES, dus mocht iemand die verkopen :)

En ik heb mijn blik laten vallen op de cinnamon van Equito. Maar volgens mijn moeder heb ik genoeg dekjes :')
(Ja oké, er zijn in twee dagen, drie dekjes binnengekomen, maar hey! Ik heb er ook eentje op marktplaats gezet!)

Ik PB je morgen over de Steel Blue.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 23:49

marjor schreef:
Zertab schreef:
Ik ben nog op zoek naar een licht blauwe dressuur van ES, dus mocht iemand die verkopen :)

En ik heb mijn blik laten vallen op de cinnamon van Equito. Maar volgens mijn moeder heb ik genoeg dekjes :')
(Ja oké, er zijn in twee dagen, drie dekjes binnengekomen, maar hey! Ik heb er ook eentje op marktplaats gezet!)

Ik PB je morgen over de Steel Blue.

Jaa weet ik, gefeliciteerd!

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 23:59

Je hebt nooit genoeg dekjes _O- Er werd hier ook alweer zo gekeken dat er weer eentje bij was en er nog twee onderweg zijn :+

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 00:21

Citaat:
Als het net zulke stof is als de Crystal Merlot Gold, die ook best glimt, is hij niet glad hoor, alleen als je hem waarschijnlijk wilt verkopen is nieuw natuurlijk wel meer waard. De Ocean vind ik wel heel mooi, maar ik heb toch liever ES dan PS. Dus ik heb me voorgenomen geen PS meer te kopen tenzij er echt heel iets bijzonders uitkomt.

Ik heb de Navy Shimmer van marktplaats, die is vandaag ook binnen gekomen! En ook de Navy Rose Gold van marktplaats, nog nieuw, maar die is er nog niet. Hij moet wel verzonden zijn maar ik heb geen track en trace gekregen dus maar even afwachten wanneer hij komt. Wel nog gevraagd naar de track en trace vanmiddag, maar dat is nog niet gelezen. En de Plum Rose Gold komt ook nog, van een winkel, maar daar is PostNL weer mee aan het knoeien dus dat is ook afwachten wanneer hij komt. Dit is de Navy Shimmer, nog heel netjes:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Oh heel netjes! <3 Ik hou zo van donkerblauw! Voor kerst heb ik de ES Royal classic gold (als ik de kleurnaam goed onthouden heb) gehad dus die gaat er van de week maar op, lekker makkelijk want bij donkerblauw past toch alles en heb bovendien ook veel donkerblauwe kleding dus dat matcht altijd :D

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 00:23

Milka schreef:

Breng me nou niet weer op ideeën jij _O- :') :~

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 00:32

Ja, ik houd ook van donkerblauw, en inderdaad makkelijk! Deze wordt volgende week eerst nog even gewassen, dat vind ik bij gebruikte dekjes toch altijd wel zo fijn al ziet hij er netjes uit. En daarna kan hij er op!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 00:59

Nou, die handige persoon van Marktplaats die mij de Navy Rose Gold verkocht heeft, heeft hem dus naar een DHL servicepunt gestuurd zonder mij dat te vertellen. Gelukkig was DHL zo aardig om een mail te sturen, anders wist ik het niet eens. Maar dan had ik hem dus vandaag op kunnen halen als ik dat geweten had, want ze zijn zaterdag en zondag dicht. Is zo'n ViaTim punt, gewoon bij mensen thuis.. Als ze nou even gezegd had dat hij naar een servicepunt ging, had ik een andere geweten die veel makkelijker voor mij was omdat ik er morgen letterlijk voor langs kom. Gewoon bij een winkel, die op zondag na elke dag open is. Echt waar, sommige mensen.. Hoe dom kun je zijn.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 01:58

De equito cinnamon heb ik nog, praktisch nieuw!

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 08:49

DinkeyGirl schreef:

:')
Super chique toch weer

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 17:56

Ons allereerste ritje thuis <3
In een van mijn favorieten, de Blue Meadow Glimmer

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 19:18

Milka schreef:
DinkeyGirl schreef:

:')
Super chique toch weer

Ik wil er minder, niet meer!! :D Maar idd super sjiek! En er staat er 1 in Breda te koop in nieuwstaat :))

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 20:16

Die reageert helaas niet :n

En werd net op Facebook bijna weer opgelicht.
Iemand die op mijn gezocht advertentie reageerde. Had dit dekje en het oornetje. Kreeg als eerste foto al zo'n mooie foto buiten, leek eerder een professionele verkoopfoto dan particulier. Zat ik naar dat dekje te kijken op die foto en bleek een ronding te hebben aan de voorkant. Veelzijdigheid dus. Ik naar meer foto's gevraagd en gezegd dat het veelzijdigheid was en geen dressuur. Bleef ze volhouden dat het dressuur. Kreeg nog 2 foto's van het dekje. Die leken opzich wel echte foto's maar nog steeds met een ronding. Ik nog een voorbeeldfoto gestuurd van het dressuur dekje, ziet duidelijk verschil. Of ik dan maar alleen het oornetje over wilde nemen. Nou nee bedankt :n Heb haar gerapporteerd
Wat een hoop vieze mensen heb je toch ook op deze wereld, zo een beetje geld verdienen, zo triest

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 20:48

Milka schreef:
Die reageert helaas niet :n

En werd net op Facebook bijna weer opgelicht.
Iemand die op mijn gezocht advertentie reageerde. Had dit dekje en het oornetje. Kreeg als eerste foto al zo'n mooie foto buiten, leek eerder een professionele verkoopfoto dan particulier. Zat ik naar dat dekje te kijken op die foto en bleek een ronding te hebben aan de voorkant. Veelzijdigheid dus. Ik naar meer foto's gevraagd en gezegd dat het veelzijdigheid was en geen dressuur. Bleef ze volhouden dat het dressuur. Kreeg nog 2 foto's van het dekje. Die leken opzich wel echte foto's maar nog steeds met een ronding. Ik nog een voorbeeldfoto gestuurd van het dressuur dekje, ziet duidelijk verschil. Of ik dan maar alleen het oornetje over wilde nemen. Nou nee bedankt :n Heb haar gerapporteerd
Wat een hoop vieze mensen heb je toch ook op deze wereld, zo een beetje geld verdienen, zo triest

Bah wat smerig, nee daar zou ik ook niet op in gaan _-:( Ik durf nooit oproepjes te zetten van dingen die ik zoek, is gewoon een open deur voor oplichters ;( Hier durf ik het wel te vragen of aan mensen waar ik al wel goede ervaringen mee heb.

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 22:01

Ik kom hier even binnenvallen. Geen grote verzamelaar, maar inmiddels mijn tweede PS of Sweden dekje gekocht. Ik heb gebruik gemaakt van de sale en het heart dekje gekocht in de kleur Plum. Ook een vestje erbij besteld in de kleur Plum. Vandaag binnen gekregen maar het vestje is veel roder van kleur dan het dekje… het dekje zelf is veel meer paars. Zo jammer. Mensen die dit herkennen?

Ik overweeg het dekje weg te doen, voor mij iets te paars qua kleur.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 22:17

Doppers schreef:
Ik kom hier even binnenvallen. Geen grote verzamelaar, maar inmiddels mijn tweede PS of Sweden dekje gekocht. Ik heb gebruik gemaakt van de sale en het heart dekje gekocht in de kleur Plum. Ook een vestje erbij besteld in de kleur Plum. Vandaag binnen gekregen maar het vestje is veel roder van kleur dan het dekje… het dekje zelf is veel meer paars. Zo jammer. Mensen die dit herkennen?

Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een dekje echt tegen viel qua kleur en dat is echt balen. Ik heb eventueel nog wel een ruby wine izgs te koop of te ruil, maar weet niet of die weer te rood is voor je vestje? Texas ik gebruik even jouw foto ;)

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 23:09

Geen probleem hoor! :)

Mijn Plum Rose Gold is ook binnen van Equito, PostNL had zich weer bedacht en toch braaf vandaag bezorgd. Nu maandag de Navy Rose Gold ophalen en dan heb ik ze alle 3! Er zat wel een 20% kortingscode bij de Plum Rose Gold, dus dat is wel best gevaarlijk :+

Afbeelding

En vandaag met de mooie Golden gereden, deze lag er gek genoeg veel mooier op dan de Allure Blue maandag met les. Volgens mij zit er qua model toch geen verschil tussen die 2? De Allure Blue kroop onderaan wat omhoog bij de singel, deze niet (gelukkig, want de Golden is echt één van mijn favorieten).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 23:27

Texas02 schreef:

Mijn Plum Rose Gold is ook binnen van Equito, PostNL had zich weer bedacht en toch braaf vandaag bezorgd. Nu maandag de Navy Rose Gold ophalen en dan heb ik ze alle 3! Er zat wel een 20% kortingscode bij de Plum Rose Gold, dus dat is wel best gevaarlijk :+

[ Afbeelding ]

En vandaag met de mooie Golden gereden, deze lag er gek genoeg veel mooier op dan de Allure Blue maandag met les. Volgens mij zit er qua model toch geen verschil tussen die 2? De Allure Blue kroop onderaan wat omhoog bij de singel, deze niet (gelukkig, want de Golden is echt één van mijn favorieten).

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wow die Plum is echt super gaaf! Ben benieuwd naar de navy! Kun je misschien een vergelijkingsfoto maken van die plum en de purple gold?

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 23:34

DinkeyGirl schreef:
Doppers schreef:

Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een dekje echt tegen viel qua kleur en dat is echt balen. Ik heb eventueel nog wel een ruby wine izgs te koop of te ruil, maar weet niet of die weer te rood is voor je vestje? Texas ik gebruik even jouw foto ;)

[ Afbeelding ]

Thanks. Ben bang dat die te rood is… maar heb gelukkig wel een ander dekje waar het vestje bij past of past nog wel bij ander kleuren dekjes.

Denk dat ik de PS hearts maar ga verkopen. Nog even nachtje over slapen maar mocht iemand interesse hebben, dan pb.

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 23:35

Die Golden staat goed zeg! Mooi :~

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 00:07

DinkeyGirl schreef:
Texas02 schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wow die Plum is echt super gaaf! Ben benieuwd naar de navy! Kun je misschien een vergelijkingsfoto maken van die plum en de purple gold?

Als ik het niet vergeet zal ik dat morgen voor je doen! Anders herinner me er maar even aan!

Doppers schreef:
Die Golden staat goed zeg! Mooi :~

Dank je! Ik vind hem ook super gaaf! <3

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 01:29

Afbeelding

Weet iemand hoe deze equito heet?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 01:53

De Old Rose <3 Die is gaaf, die heb ik ook gehad! Helaas weer verkocht omdat Equito met mijn springzadel toen niet mooi lag, daar heb ik nu dus best wel spijt van _O- Maar goed, dan zijn we ook weer 3 jaar verder, dat had ik toen ook niet kunnen voorzien.

Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 07:37

Misschien kunnen jullie beter een topic openen voor Equito zodat het hier weer over ES/PS gaat :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 08:19

Er is een Equito topic, dan zal ik de vergelijking tussen de Equito Plum Rose Gold en de Equestrian Stockholm Purple Gold daar plaatsen.

[HAR] Equito nieuwe collectie

Ik had de PS Golden vergeleken met de andere PS dekjes van mij. De Golden en de Petrol Floret zijn gelijk van model en formaat, maar de Allure Blue en de Nightshade zijn net een klein beetje groter en een iets ander model. Ook nog weer net iets verschillend van elkaar trouwens, de Allure Blue en de Nightshade. Zou het daarvan kunnen komen dat mijn Allure Blue bij de singel omhoog kroop en wat bol ging staan maar de Golden er perfect op lag met veelzijdigheidszadel en lange singel? Met de bareback pad met dressuursingel blijft de Allure Blue volgens mij gewoon goed liggen, ik had het vast onthouden als ik me er elke keer aan geërgerd had :+

Golden met Nightshade en Allure Blue op elkaar:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Petrol Floret er nog bij op:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 20:10

Bedankt voor de link naar t Equito topic! De kleur is idd echt identiek! Ik ga voorlopig sowieso geen dekjes meer kopen maar hou die Equitos wel in gedachten. Die old rose en peppermint vind ik al langer echt heel mooi en ook die bordeaux die jij hebt met de zwarte rand. Maar ik hou niet zo van glimmend en ik heb ook de modern luxe pas, daar ben ik echt super blij mee.

Vandaag afwisselend ruzie gemaakt en fijn gereden met de prinses, met de endless glow. Wat denken jullie, zal ik hem toch maar houden? :D De rijbroek is ook echt super gaaf, is zwart en van ES maar niet pikzwart, neigt n beetje naar antraciet, echt heel erg sjiek :~

Afbeelding