Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:In een Facebook groep verkoopt iemand bandages en een oornetje in de kleur Crystal Merlot die vol blijft houden dat dit van een Matt Harnacke collectie is. Er is toch geen Crystal Merlot Matt Harnacke editie? Toch alleen die blauw met grijze en 1 van vroeger waarvan ik de kleur zo niet meer weet, maar zeker geen Merlot kleur..
Ashleytjuhh schreef:Hopelijk hebben ze weer normale verzendkosten
Texas02 schreef:Beetje verkeerde timing voor mij. Ik had de PS Ombre Plum nog wel graag in dressuur gehad, maar het komt me nu echt niet uit. Als ze hem er weer bij hebben, dat is natuurlijk ook nog de vraag.
Flubberboot schreef:Texas02 schreef:Beetje verkeerde timing voor mij. Ik had de PS Ombre Plum nog wel graag in dressuur gehad, maar het komt me nu echt niet uit. Als ze hem er weer bij hebben, dat is natuurlijk ook nog de vraag.
Ombre plum is wel echt enorm gaaf!!
Timing is hier ook niet super, maar mocht er iets leuks tussen zitten kan het zijn dat ik een kleine bestelling plaats. Maar dat is dan enkel kleding. Heb nog 4 nieuwe dekjes ongebruikt in de kast hangen die ik nu ivm revalidatie van paard nog niet kan gebruiken...
Texas02 schreef:Ik denk het ook.. Over het algemeen ligt dressuur er mooier onder dan spring, ben ik na 10 jaar ofzo met dit zadel achter gekomen (en daarvoor iets van 10 jaar met net zo'n zadel)..Maar dat verwacht je ook niet met een springzadel..
Verder heb ik geen PS meer, maar deze wil ik toch ooit wel graag in dressuur! Maar ja, ik denk echt dat het niet uitkomt om nu te kopen.. En zeker niet als de verzendkosten weer zo hoog zijn.