Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 07:54

Afbeelding
Nieuwe peeskappen rond om en springschoenen <3

Wiwabalia

Berichten: 4707
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 08:08

Sjiek Naomi! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 09:07

Ik kan bij deze dus bevestigen dat ik de Dijon vzh bij epplejeck met korting heb gescoord toen hij nét gelanceerd werd :))
Ga vanavond naar stal, kan dan kijken hoe het past onder mijn cognac springzadel.

Ik vind het iig wel een hele fijne kleur, warmer dan ik dacht.
Nu nog met korting de baselayer ergens zien te scoren

saltshaker23
Berichten: 177
Geregistreerd: 22-04-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:21

Ik ben benieuwed of de Rioja hetzelfde kleur is as de ES Bordeaux. Ik gebruik mijn bordeaux oornetje met mijn burgundy LM carbon mesh en het past perfect, maar de oornetje lijkt iets donkerder dan het dekje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:59

Even een vraagje: CC staat toch voor de springversie bij Lemieux?

DenieesB

Berichten: 483
Geregistreerd: 11-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:59

Varekaj schreef:
Even een vraagje: CC staat toch voor de springversie bij Lemieux?


Yes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 12:03

Dan hebben ze bij EJ niet alleen de prijs fout gezet maar ook het type _O-

Ik vond het al verdacht veel op mijn normale springdekjes van Lemieux lijken qua vorm.
Op het etiket van EJ staat "veelzijdigheid" en "yellow", maar ik heb dus een CC Dijon gekregen. Met ruim €14 korting in een sale toen ze nog maar net gelanceerd waren 8-)

Misschien moet ik vandaag maar eens op de loterij meespelen....

Wiwabalia

Berichten: 4707
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 12:18

Ik snap zoiezo niet waarom EJ andere kleurtermen hanteert.. :=

En heb jij even gelul gehad haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 12:19

Op het etiket staat het er nochtans wel bij, dus idd beetje gek dat ze dan de originele naam niet hanteren.

Op de pakbon staat VSPaard dus God weet wat er daar is misgegaan maar ik ben heel blij met mijn meevaller.

Ellen_ov

Berichten: 1337
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 15:35

Wat ik heb gekregen van mijn vriend :wow: <3
Echt zo’n mooie kleur! Precies wat ik zocht, vind hem ook precies zoals op de verkoopfoto’s.

Afbeelding

Hoe hij er zo snel aan is gekomen, geen idee :') ik was er ook al voor aan het kijken maar overal nog niet op voorraad etc

FleurSandro

Berichten: 1823
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 16:01

Ellen_ov schreef:
Wat ik heb gekregen van mijn vriend :wow: <3
Echt zo’n mooie kleur! Precies wat ik zocht, vind hem ook precies zoals op de verkoopfoto’s.

[ [url=m/cVkNzL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe hij er zo snel aan is gekomen, geen idee :') ik was er ook al voor aan het kijken maar overal nog niet op voorraad etc


Wauw!! Ik wacht er nog op... volgens Hypostore zou die pas 17 september geleverd worden. Hopelijk krijgen zij hem ook eerder binnen! Hij is echt super tof!

Bielsje

Berichten: 1439
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 16:25

Varekaj schreef:
Op het etiket staat het er nochtans wel bij, dus idd beetje gek dat ze dan de originele naam niet hanteren.

Op de pakbon staat VSPaard dus God weet wat er daar is misgegaan maar ik ben heel blij met mijn meevaller.


Ze dachten, we sturen net ff wat anders maar niet te opvallend, dan besteld ze wel opnieuw en rekenen we de volle mep :P O:) :D

Ellen_ov

Berichten: 1337
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 16:46

FleurSandro schreef:
Ellen_ov schreef:
Wat ik heb gekregen van mijn vriend :wow: <3
Echt zo’n mooie kleur! Precies wat ik zocht, vind hem ook precies zoals op de verkoopfoto’s.

[ [url=m/cVkNzL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe hij er zo snel aan is gekomen, geen idee :') ik was er ook al voor aan het kijken maar overal nog niet op voorraad etc


Wauw!! Ik wacht er nog op... volgens Hypostore zou die pas 17 september geleverd worden. Hopelijk krijgen zij hem ook eerder binnen! Hij is echt super tof!


Afgelopen vrijdag had de winkel het dekje al liggen, klaar voor verkoop, snap er soms niks van haha.

FleurSandro

Berichten: 1823
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 16:55

Ellen_ov schreef:
Afgelopen vrijdag had de winkel het dekje al liggen, klaar voor verkoop, snap er soms niks van haha.


Dat is ook raar ja! Ik had hem echt direct de dag na lancering besteld, wachten duurt lang ;( :')

Ellen_ov

Berichten: 1337
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 17:08

Aaahhh hij is het wachten waard :D helaas kan ik het dekje na het weekend pas op paard leggen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 17:35

@Bielsje hebben ze wel pech dat ze net exact hebben opgestuurd wat ik wou :))

Nee was echt vreemd. In sale, maar wel de foto's van de Dijon en "wordt binnenkort verwacht" stond erbij. Ik kon wel op de foto van de Cc klikken maar als tekst gaf hij dan vzh bij type en verder in de afhandeling stond dan ook het vzh dekje afgebeeld. Springen stond er niet tussen bij de keuze, enkel vzh en dressuur.
Dus goh, ik had enerzijds niet verwacht dat het de nieuwe collectie zou zijn, eerder een citron dan maar met foute naam erbij. Of wel de Dijon maar dan de vzh, of in slechtste geval, een vzh citron.

Maar dus absoluut geen Cc dijon met mooie korting!

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 17:50

Varekaj schreef:
@Bielsje hebben ze wel pech dat ze net exact hebben opgestuurd wat ik wou :))

Nee was echt vreemd. In sale, maar wel de foto's van de Dijon en "wordt binnenkort verwacht" stond erbij. Ik kon wel op de foto van de Cc klikken maar als tekst gaf hij dan vzh bij type en verder in de afhandeling stond dan ook het vzh dekje afgebeeld. Springen stond er niet tussen bij de keuze, enkel vzh en dressuur.
Dus goh, ik had enerzijds niet verwacht dat het de nieuwe collectie zou zijn, eerder een citron dan maar met foute naam erbij. Of wel de Dijon maar dan de vzh, of in slechtste geval, een vzh citron.

Maar dus absoluut geen Cc dijon met mooie korting!



Haha heb jij mazzel!!

Plop1997

Berichten: 1409
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:17

FleurSandro schreef:
Ellen_ov schreef:
Wat ik heb gekregen van mijn vriend :wow: <3
Echt zo’n mooie kleur! Precies wat ik zocht, vind hem ook precies zoals op de verkoopfoto’s.

[ [url=m/cVkNzL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe hij er zo snel aan is gekomen, geen idee :') ik was er ook al voor aan het kijken maar overal nog niet op voorraad etc


Wauw!! Ik wacht er nog op... volgens Hypostore zou die pas 17 september geleverd worden. Hopelijk krijgen zij hem ook eerder binnen! Hij is echt super tof!


Het ergste is ook nog dat ik niet alleen tot 17 september moet wachten maar daarna ook nog eens tot mijn paard van boxrust af is en dan tot we weer kunnen trainen. |o

Goldie

Berichten: 10451
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:28

Wij liggen er ook als sinds juni uit, sinds deze week mogen we weer 2x5 minuten stappen. Zou bijna m'n dekje erop leggen voor de leuk _O-

Die Rioja <3 die gaat hier ook zo komen :Y) maar pas met korting en als ik er weer op mag...

Rianne1807
Berichten: 708
Geregistreerd: 15-02-12

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:14

Oww hangt t in de lucht??
De mijne kon ik lekker opbouwen eindelijk, heeft een veulen gehad, had ze zich verdraaid en vocht in dr sprong.

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 21:17

Rianne1807 schreef:
Oww hangt t in de lucht??
De mijne kon ik lekker opbouwen eindelijk, heeft een veulen gehad, had ze zich verdraaid en vocht in dr sprong.


Die van mij stond ook tijdje stil door niet regelmatig lopen. Bleek aan de hoeven te liggen... eindelijk heeft hij nu betere hoeven en anders bekapt. Gaar gelukkig weer goed.

Het lijkt idd in de lucht te hangen :')

Ellen_ov

Berichten: 1337
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 21:21

Hé gats… zit soms ook niet mee met die paarden… -O-

Rianne1807
Berichten: 708
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 22:06

ava_krause schreef:
Rianne1807 schreef:
Oww hangt t in de lucht??
De mijne kon ik lekker opbouwen eindelijk, heeft een veulen gehad, had ze zich verdraaid en vocht in dr sprong.


Die van mij stond ook tijdje stil door niet regelmatig lopen. Bleek aan de hoeven te liggen... eindelijk heeft hij nu betere hoeven en anders bekapt. Gaar gelukkig weer goed.

Het lijkt idd in de lucht te hangen :')


Fijn dat t nu weer goed gaat
Slechte hoeven heeft de mijne ook, draaaamaaa....echt....zelfs met ijzers is t een uitdaging, gevoelige zolen en een wand die al van een steentje afbreekt, zelfs met ijzer er onder breekt t af....

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 22:34

ava_krause schreef:
Rianne1807 schreef:

Die van mij stond ook tijdje stil door niet regelmatig lopen. Bleek aan de hoeven te liggen... eindelijk heeft hij nu betere hoeven en anders bekapt. Gaar gelukkig weer goed.

Het lijkt idd in de lucht te hangen :')


Fijn dat t nu weer goed gaat
Slechte hoeven heeft de mijne ook, draaaamaaa....echt....zelfs met ijzers is t een uitdaging, gevoelige zolen en een wand die al van een steentje afbreekt, zelfs met ijzer er onder breekt t af....


Precies hetzelfde hier... biotine en msm zwavel doet wonderen bij hem ;)

Afijn! Ben heel benieuwd naar de fotos als jullie de nieuwe kleuren binnen hebben!! Ik sla alle 3 de kleuren over en wacht de volgende collectie af :)

Laura_
Berichten: 5392
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 22:34

Ik loop er ook alweer "ruim" 4 weken naast. Scheurtje in dr pees.. ach ja, blijven mn dekjes wel als nieuw :+

Gelukkig geen echte moet ik hebben kleurtjes deze keer.. Oak is een mooie, maar lig er niet wakker van als ik die niet in mn collectie heb..