Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Steentje schreef:Ik wil me ook graag melden.
Ik zie echt door de bomen het bos niet meer, raak helemaal verloren in de wereld van (boomloze) zadels..
Zouden jullie misschien met me mee willen denken?
Ik ben op zoek naar een tweedehands (boomloos) zadel voor mijn zeer brede Tinker met korte rug om lange buitenritten mee te maken. Ik vind het erg belangrijk dat ik diep, veilig en 'omsloten' in het zadel zit (met een hoge pommel en cantle, zoals de 'Trekker Ultimate Luxury' bijvoorbeeld heeft). Ik neig zelf naar een westernzadel, maar dat is meer gebaseerd op gevoel. Qua postuur ben ik smal (broekmaat 36). Mijn budget is maximaal € 800,-.
Is er misschien iemand die me een beetje op weg kan helpen of een richting op kan sturen? Ervaringen zijn ook heel erg welkom.Dank jullie wel alvast!
Steentje schreef:Heel erg bedankt voor jullie advies!
De Silverado Extra Kort spreekt mij erg aan, evenals de Freemax en Ghost zadels.
Mooi zadel, Nala!
Ik wil ook graag een zadelpasser laten komen, maar ik woon in een verre uithoek (Zuid-Limburg) waar de (boomloze) zadelpassers volgens mij dun bezaaid zijn.. Weet iemand toevallig een eerlijke, kundige zadelpasser die in Zuid-Limburg komt?
pmarena schreef:Eind juni 2005 heb je hem gekocht Henny
Otti1977 schreef:[ [url=m/wD29yr.jpg]Afbeelding[/url] ]Muze schreef:Als het goed past is er echt niks mis met boomloos inderdaad.
Boom is ook absoluut niet heilig.
Iemand tips voor barrydale pads?
Deze is van kifra horse in veel verschillenden kleuren. Heb net een nieuwe besteld..
Ik heb ook van jv dekjes
[ [url=m/JrQLEn.jpg]Afbeelding[/url] ]