SecretLIN schreef:Misschien zet ik mijn london te koop
Ik stuur je even een pb

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SecretLIN schreef:Luxe vraag ( zie toch eerst maar af vd barefoot lazy mountain)
Maar wil de christ premium plus of de christ iberica..
Welke zit steviger neig naar de iberica
Daf schreef:Goedemorgen, ik heb al wel eens eerder wat gepost / meegelezen in dit (of een van de eerdere) topic, toen ik op zoek was naar een Barefoot zadel, model London. Zelfs ook via dit topic gevonden. Nu heb ik helaas vorig jaar mei mijn merrie in moeten laten slapen.
Ik riep eerder altijd dat ik het zadel nooit zou verkopen, want stel dat ik tzt nog een paard zou gaan rijden, dan kon ik altijd kijken of deze zou passen.
Alleen na haar overlijden toch alles verkocht. Ik zou vast heel lang geen paard meer rijden en een eigen paard komt er toch ook nooit meer.... En daarbij, een evt verzorgpaard zal toch wel een zadel hebben.
En nu heb ik zo'n spijtwant ik heb een geweldig leuk verzorgpaard gevonden, met, zoals je al wel kan raden, deze heeft geen zadel.
Het zadel heb ik verkocht voor, zoals ik ze nu te koop zie staan, een wel erg schappelijk bedrag (€ 250,-) en ik zie ze nu voornl te koop staan voor minimaal € 400,-
De vraag die ik heb is of er iemand in de omgeving van Putten woont met een barefoot zadel, liefst dressuurmodel, die ik een keer zou mogen passen om te kijken of het wat is voor dit paard. Ik weet dat ik een testzadel kan huren, maar aangezien het niet mijn eigen paard is wil ik eerst eens kijken of het überhaupt wat is.
Daphneeeej schreef:SecretLIN schreef:Luxe vraag ( zie toch eerst maar af vd barefoot lazy mountain)
Maar wil de christ premium plus of de christ iberica..
Welke zit steviger neig naar de iberica
Ik heb de premium plus gehad en de dijbeen wrongen waren toch wel heel fijn. Ik had bij de mijne ook de achterkant/cantle van de zitting extra opgevuld dus zat in een lekker stevig kuipje.
Zinzi_jewel schreef:Korf nee bedankt
EZ rides zal ik eens bekijken .
Ik heb dit nooit nog nooit aan de hand gehad .
Maar stel zoiets overkomt me buiten op straat dan ben ik de sjaak
Want ze is mega braag een kind kan de was doen normaal zo ongeveer
Maar ik kwam nu niet uit mijn beugel en de beugel kon ook niet van mijn zadel afkomen was verplicht aan haar nek te blijven hangen tot ik Mn voet eruit gewinkeld had en me kon laten vallen op de grond ...
gelukkig kent mijn paard me al heul lang en had ze ondanks spanning zoiets van komt goed met dat gekke mens .
Was t wel even benauwd voor me
dianaw33 schreef:Maar Zinzi_jewel, we zijn nu bezig met symptoombestrijding: je zadel moet er niet afrollen. Je schaap is dus te glad/ niet stevig genoeg, ik denk dat je daar eerst naar moet gaan kijken voor je eigen veiligheid.