Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar denken jullie dat een london maat 2 zonder vps ook zo goed gaat liggen? En omdat ik goed pas in maat 1, is een maat 2 dan niet veel te groot voor mij(broekmaat 36/38) of valt dat wel mee? Een maat 2 kan ik kwijt op mijn ruin, hij is bijna 180 hoog, vrij lang en behoorlijk breed, dus voor de lengte ben ik niet bang, maar ik ben bang, omdat het zadel geen vps heeft, en ik dus moet knutselen met de inlages dat het dan niet zo goed ligt als mijn cheyenne.
Samantha89 schreef:Phillipa, mijn paard heeft geen moeilijke rug, gelukkig. Maar ik ben bang, dat als ik een vps-loos zadel koop, dit achteraf niet lekker ligt en zit. Dan heb ik dus een zadel waar ik niks aan heb en moet ik het zadel weer verkopen.
Londons zijn toch wel redelijk vaak op de boktmarkt/marktplaats te vinden. Ik heb een barefoot london mét en zonder VPS gehad, de VPS loze vond ik wel lekker zitten maar wel minder 'zadel' zegmaar. Denk maar net waar je behoefte aan hebt. Ligt idd aan de prijs, maar een barefoot kan je opzich vrij gauw weer doorverkopen.
toch maar het zekere voor het onzekere
Maar als je bij voorbaat liever met VPS hebt zou ik daar toch voor kijken
Atent schreef:Mmmm kan een barefoot Cheyenne kopen. Alleen rits bij de pommel is kapot. Zolang pommel niet verwisseld hoeft te worden geen probleem, maar als die wel gewisseld moet worden heb ik een probleem. Waar kan je zoiets laten maken en wat zouden de kosten ongeveer zijn? Wie heeft ervaring?

Eerder met mijn wintec IW had ik altijd zo'n pijn in mijn billen, en de dag erna ook echt een blauweplekken-gevoel.
Omdat ze nu alleen gingen stappen, heb ik het zo gehouden.
Ook fijn 
En ik rijd altijd zonder wrongen. Inderdaad alsnog meer steun, vind ik. 

iana schreef:Atent schreef:Mmmm kan een barefoot Cheyenne kopen. Alleen rits bij de pommel is kapot. Zolang pommel niet verwisseld hoeft te worden geen probleem, maar als die wel gewisseld moet worden heb ik een probleem. Waar kan je zoiets laten maken en wat zouden de kosten ongeveer zijn? Wie heeft ervaring?
Een paar pagina's terug heeft er iemand zijn zadel gepimpt, de rits eruit en mooi gevlochten met een lederen veter. Heel knap gedaan!
Alleen ik kan de Stella nergens terugvinden