Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy_Chewie schreef:@ pmarena: voordeel is dat het deken niet kon gaan schuiven of naar voor of naar achter trekken, lag gewoon lekker vast in het midden![]()
En zo spaart het me ook heel wat geklungel met de naaimachine![]()
cynthiar schreef:Ok vreemd
Wendy_Chewie schreef:@Maaike: Ik heb ook eerst moeten wennen aan het zadel... Vond het ook veel te groot ogen. Is toen een tijdje door een stalgenoot gebruikt maar ben er aan gaan wennen en zou niets anders meer willen
@TinePine: helaas is de seatsaver van de Barrydale voor die methode niet geschikt, wegens de kniewrongen die aan de seatsaver zitten.
pmarena schreef:Och anne_bento...dat meen je nietGelukkig weet je het nu
Staat best netjes idd, zowel Barrydale als vliegendeken!
Amber steekt mooi af, wilde je geen zwart-bruin? Weer eens wat anders, lichte kleur op een paard met zwart en bruinLekker breed dier trouwens
pmarena schreef:xdesix: Soft Balance is niet nieuw meer te koop, is een zadel van het type zoals bvb. Startrekk zadels: lijkend op een "normaal" zadel waardoor hij vrij stug is. Schuiven is bij elk zadel echt van paard tot paard (en ruiter) verschillend en is echt een kwestie van proberen
Blijheid schreef:Toen ik mijn zadel kocht kon ik de HD inlages er meteen bij kopen, dus volgensmij valt dat nog wel mee.
Maar als je met enkele inlages tevreden was, waarom dan veranderen eigenlijk? Goed is goed toch