PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 01:41

Heel veel succes voor jou!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 01:45

Texas02 schreef:
Oh, wat fijn dat je je geld terug hebt! *\o/* Dat vind ik altijd zo moeilijk aan op marktplaats / Facebook kopen, je weet nooit of diegene waar je van koopt eerlijk is.

Monaco Blue twijfel ik nog wel echt over, ja. Ik pak hem eigenlijk niet zo vaak, maar mooi is hij zeker..

Edit: weet je wat het ook is? Als je 30+ hebt, zijn er gewoon een aantal die je niet zo vaak pakt vind ik. En ook per seizoen verschillend welke er meer op komen en welke juist minder.

Ja daar loop ik nu ook een beetje tegenaan. Ik rijd 2x per week als alles goed gaat en heb nog steeds iets van 10 dekjes die ik nog nooit heb gebruikt, waaronder de blauwe Matt Harnacke omdat ik er nooit een shirtje bij had. En toen ik die eenmaal had werd ze kreupel van die zweer en nu is t te koud om in n t-shirt te rijden :D

Ik heb zo veel gave kleuren (vind ik dan, smaken verschillen) en heb ze nog niet eens allemaal gebruikt, wil dan eigenlijk mijn voorkeurskleur pakken maar "moet' van mezelf dan eerst eentje pakken die ik nog nooit op gehad heb. Dus ik ga er ook een paar weer doorverkopen. De light blue en de Monaco blue heb ik dubbel dus die mogen sowieso verhuizen. Denk de golden brown ook wel en de ocean (nieuw met kaartjes eraan) en de ruby wine. Dus mocht iemand deze zoeken stuur me maar even een PB!

Over het tweedehands kopen, ja dat is een gok die je neemt. Gelukkig zijn de meeste mensen eerlijk en heb heel veel dekjes tweedehands gekocht, ik denk zeker wel 25. Dus eigenlijk heb ik geluk gehad dat t nog niet eerder fout is gegaan. Maar mijn plezier erin is wel echt helemaal verziekt hierdoor, en zal alleen nog iets tweedehands aanschaffen als ik de verkoper echt vertrouw of als ik het kan ophalen. Is ook beter voor mijn portemonnee en zoals ik al zei, heb ik er eigenlijk echt al veel te veel dus moest toch al gaan stoppen :=
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 24-01-25 01:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 02:19

Ja, in t-shirt rijden is nu zeker te koud :D Ik had zelfs de dikke winterjas erbij aan vanavond, al was dat wel weer erg warm, maar het moest wel met die ijzige wind. Maar kun je bij de Matt Harnacke niet een grijs shirt erbij aan doen? Hij heeft toch een grijze rand? Grijze broek + grijs shirtje lijkt ook heel chique. En zwarte broek met zwart shirtje lijkt ook heel chique en kan vrijwel overal bij. Bij mij ligt er overigens nooit iets lang ongebruikt, als ik iets koop moet het er ook direct op. Maar sommigen worden vaker gebruikt dan anderen. En soms ligt het dan ook echt wel een hele poos ongebruikt. En ik heb dat inderdaad ook, dat ik eentje van mezelf "moet" pakken die er al lang niet op gelegen heeft, terwijl ik eigenlijk liever met een andere wilde. Stom eigenlijk _O-

Ik heb heel lang niet tweedehands gekocht. Maar ik heb nu toch de gok maar genomen met 2 Equito dekjes, eentje komt als het goed is morgen en van de andere heb ik de Track & Trace niet, maar ik ga ook uit van morgen. Dan komen er morgen 3 dekjes binnen (eentje van een winkel, ook Equito), dat is best veel op één dag :+

Maar dat "moet gaan stoppen met kopen" ken ik.. Dat zeg ik ook altijd en het gaat ook altijd weer mis :D

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 09:13

Dinkeygirl, fijn dat je je geld terug hebt gekregen
Hier nog steeds niks helaas van mijn geld :n

Texas, ik twijfel of ik de Crystal Merlot Gold wil, heb je misschien foto´s?
Vind het een super mooi dekje, maar twijfel of ik die ´gouden´ rand mooi ga vinden op mijn valk

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 11:09

Ik vind de nieuwe wel mooi! Ik houd van geel :D alleen niet op een Haf...

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 11:28

Fijn dat je je geld terug hebt! *\o/*

Ik heb ook de nieuwe binnen, ik vind hem niet zo geel als op de foto’s. Meer mosterd/oker. Ik ben benieuwd of het een andere kleur is in de zon.

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 11:42

Heeft iemand een vergelijking met de Lemieux Dijon (liefste de loire)

Ik heb het idee dat de kleur 1 op 1 hetzelfde is. Maar die heeft geen zwarte bies zoals de ES......

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 12:32

Ik vind de gele eigenlijk alleen mooi als eventing setje :') .

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 13:23

Foto's in het licht van mijn nieuwe aankopen *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

garffpamela

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 15:40

Mocht iemand interesse hebben dan ga ik de Blue Meadow verkopen denk ik. Ik heb er ongeveer 4 keer mee gereden maar merk dat hij toch blijft liggen in de kast.

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 15:44

mocht er iemand zijn matt harnacke verkopen in goede staat? de blauwe dan heb ik interesse

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 16:42

Zertab, beide mooie dekjes :j

Ik ben opzoek naar de ES Desert Rose in dressuur full

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 16:56

Zertab schreef:
Foto's in het licht van mijn nieuwe aankopen *\o/*

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Heel gaaf! <3 Ik denk dat ik de peppermint toch maar even over sla :o

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 17:02

Texas02 schreef:
Ja, in t-shirt rijden is nu zeker te koud :D Ik had zelfs de dikke winterjas erbij aan vanavond, al was dat wel weer erg warm, maar het moest wel met die ijzige wind. Maar kun je bij de Matt Harnacke niet een grijs shirt erbij aan doen? Hij heeft toch een grijze rand? Grijze :') broek + grijs shirtje lijkt ook heel chique. En zwarte broek met zwart shirtje lijkt ook heel chique en kan vrijwel overal bij. Bij mij ligt er overigens nooit iets lang ongebruikt, als ik iets koop moet het er ook direct op. Maar sommigen worden vaker gebruikt dan anderen. En soms ligt het dan ook echt wel een hele poos ongebruikt. En ik heb dat inderdaad ook, dat ik eentje van mezelf "moet" pakken die er al lang niet op gelegen heeft, terwijl ik eigenlijk liever met een andere wilde. Stom eigenlijk _O-

Ik heb heel lang niet tweedehands gekocht. Maar ik heb nu toch de gok maar genomen met 2 Equito dekjes, eentje komt als het goed is morgen en van de andere heb ik de Track & Trace niet, maar ik ga ook uit van morgen. Dan komen er morgen 3 dekjes binnen (eentje van een winkel, ook Equito), dat is best veel op één dag :+

Maar dat "moet gaan stoppen met kopen" ken ik.. Dat zeg ik ook altijd en het gaat ook altijd weer mis :D

Hahaha ja echt he :')

Heb je je Equito dekjes binnen? Welke kleuren heb je gekocht?

Ja een grijze rijbroek met een grijze hoody moet wel lukken, maar hij glimt ook en dat vind ik op de een of andere manier toch niet mooi en het lijkt me glad. Mijn paard is heel rond en mijn zadel schuift heel snel en ze kan soms echt heftig zijn, waardoor dat een extra reden is om hem te laten liggen. Hij is nog nieuw ook met de kaartjes eraan dus ik denk steeds, als ik hem toch weg doe dan kan ik hem beter nieuw houden. Zelfde met de ocean terwijl dat toch echt een hele gave kleur is.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 18:17

Ania schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Hij is aardig kanariegeel. Klein beetje mosterdgeel (zo heet hij ook) maar ik heb er een kanariegele deksel naast gelegd en dan zie je minimaal verschil

Edit:

Van een afstandje met natuurlijk licht:

[ Afbeelding ]

Tja, we hebben eindelijk geel. Maar ja, toch niet helemaal wat ik had gehoopt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 18:50

Mijn crystal grey is binnen <3

Daglicht

Afbeelding

Avond

Afbeelding

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 19:35

Milka schreef:

Ik heb ‘m nog nieuw liggen! :)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 20:10

Die crystal grey heb ik als wedstrijd dekje <3
Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 20:28

Maanlicht schreef:
Ania schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Hij is aardig kanariegeel. Klein beetje mosterdgeel (zo heet hij ook) maar ik heb er een kanariegele deksel naast gelegd en dan zie je minimaal verschil

Edit:

Van een afstandje met natuurlijk licht:

[ Afbeelding ]

Tja, we hebben eindelijk geel. Maar ja, toch niet helemaal wat ik had gehoopt.

haha jup :=

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 21:21

_Nicky schreef:
Milka schreef:

Ik stuur even een pb

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 21:34

_Nicky schreef:
Milka schreef:

Welke is dat ook alweer?

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 21:54

Afbeelding

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 22:49

Milka schreef:

Dit is toch gewoon de Desert Rose?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 23:09

[quote="DinkeyGirl"Hahaha ja echt he :')

Heb je je Equito dekjes binnen? Welke kleuren heb je gekocht?

Ja een grijze rijbroek met een grijze hoody moet wel lukken, maar hij glimt ook en dat vind ik op de een of andere manier toch niet mooi en het lijkt me glad. Mijn paard is heel rond en mijn zadel schuift heel snel en ze kan soms echt heftig zijn, waardoor dat een extra reden is om hem te laten liggen. Hij is nog nieuw ook met de kaartjes eraan dus ik denk steeds, als ik hem toch weg doe dan kan ik hem beter nieuw houden. Zelfde met de ocean terwijl dat toch echt een hele gave kleur is.[/quote]

Als het net zulke stof is als de Crystal Merlot Gold, die ook best glimt, is hij niet glad hoor, alleen als je hem waarschijnlijk wilt verkopen is nieuw natuurlijk wel meer waard. De Ocean vind ik wel heel mooi, maar ik heb toch liever ES dan PS. Dus ik heb me voorgenomen geen PS meer te kopen tenzij er echt heel iets bijzonders uitkomt.

Ik heb de Navy Shimmer van marktplaats, die is vandaag ook binnen gekomen! En ook de Navy Rose Gold van marktplaats, nog nieuw, maar die is er nog niet. Hij moet wel verzonden zijn maar ik heb geen track en trace gekregen dus maar even afwachten wanneer hij komt. Wel nog gevraagd naar de track en trace vanmiddag, maar dat is nog niet gelezen. En de Plum Rose Gold komt ook nog, van een winkel, maar daar is PostNL weer mee aan het knoeien dus dat is ook afwachten wanneer hij komt. Dit is de Navy Shimmer, nog heel netjes:

Afbeelding

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 23:38

Ik ben nog op zoek naar een licht blauwe dressuur van ES, dus mocht iemand die verkopen :)

En ik heb mijn blik laten vallen op de cinnamon van Equito. Maar volgens mijn moeder heb ik genoeg dekjes :')
(Ja oké, er zijn in twee dagen, drie dekjes binnengekomen, maar hey! Ik heb er ook eentje op marktplaats gezet!)