Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Oh, wat fijn dat je je geld terug hebt!Dat vind ik altijd zo moeilijk aan op marktplaats / Facebook kopen, je weet nooit of diegene waar je van koopt eerlijk is.
Monaco Blue twijfel ik nog wel echt over, ja. Ik pak hem eigenlijk niet zo vaak, maar mooi is hij zeker..
Edit: weet je wat het ook is? Als je 30+ hebt, zijn er gewoon een aantal die je niet zo vaak pakt vind ik. En ook per seizoen verschillend welke er meer op komen en welke juist minder.
Texas02 schreef:Ja, in t-shirt rijden is nu zeker te koudIk had zelfs de dikke winterjas erbij aan vanavond, al was dat wel weer erg warm, maar het moest wel met die ijzige wind. Maar kun je bij de Matt Harnacke niet een grijs shirt erbij aan doen? Hij heeft toch een grijze rand? Grijze
broek + grijs shirtje lijkt ook heel chique. En zwarte broek met zwart shirtje lijkt ook heel chique en kan vrijwel overal bij. Bij mij ligt er overigens nooit iets lang ongebruikt, als ik iets koop moet het er ook direct op. Maar sommigen worden vaker gebruikt dan anderen. En soms ligt het dan ook echt wel een hele poos ongebruikt. En ik heb dat inderdaad ook, dat ik eentje van mezelf "moet" pakken die er al lang niet op gelegen heeft, terwijl ik eigenlijk liever met een andere wilde. Stom eigenlijk
![]()
Ik heb heel lang niet tweedehands gekocht. Maar ik heb nu toch de gok maar genomen met 2 Equito dekjes, eentje komt als het goed is morgen en van de andere heb ik de Track & Trace niet, maar ik ga ook uit van morgen. Dan komen er morgen 3 dekjes binnen (eentje van een winkel, ook Equito), dat is best veel op één dag![]()
Maar dat "moet gaan stoppen met kopen" ken ik.. Dat zeg ik ook altijd en het gaat ook altijd weer mis
Ania schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij is aardig kanariegeel. Klein beetje mosterdgeel (zo heet hij ook) maar ik heb er een kanariegele deksel naast gelegd en dan zie je minimaal verschil
Edit:
Van een afstandje met natuurlijk licht:
[ Afbeelding ]
Maanlicht schreef:Ania schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij is aardig kanariegeel. Klein beetje mosterdgeel (zo heet hij ook) maar ik heb er een kanariegele deksel naast gelegd en dan zie je minimaal verschil
Edit:
Van een afstandje met natuurlijk licht:
[ Afbeelding ]
Tja, we hebben eindelijk geel. Maar ja, toch niet helemaal wat ik had gehoopt.
Milka schreef:[ Afbeelding ]