Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Dat was met de purple gold geloof ik, maar dat is wel goed hoor, die ga ik er niet meer bij kopenMaar ik zou een vergelijking met de beide Merlot Crystal dekjes wel leuk vinden! Wanneer moet ik je helpen herinneren?
Romy1234 schreef:En het ej verhaal gaat nog door
Dacht dat ze het netjes opgelost hadden door dezelfde korting te regelen, wat denk je: weer mijn Monaco blue geannuleerd wegens niet meer op voorraad!![]()
Op de site staat hij gewoon nog beschikbaar, krijg het idee dat ze het er om doen!
Texas02 schreef:anoukwendy schreef:Hier de vergelijking van de merlot en merlot gold crystal
[ [url=m/sT2CZx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cLwNhH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QbbhRX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dankjewel! Toch echt precies dezelfde kleur dus, dan komt het echt van de rand dat hij zo anders lijkt!
Texas02 schreef:Heeft iemand toevallig een vergelijkingsfoto van de ES Evening Haze en de ES Pistachio White? Ik weet dat het verschillende kleuren zijn, maar heel misschien komt het volgende maand wel uit om één van beiden te kopen, als ze er dan nog zijn.. Ik weet alleen niet welke
Texas02 schreef:Heeft iemand toevallig een vergelijkingsfoto van de ES Evening Haze en de ES Pistachio White? Ik weet dat het verschillende kleuren zijn, maar heel misschien komt het volgende maand wel uit om één van beiden te kopen, als ze er dan nog zijn.. Ik weet alleen niet welke
Matheno schreef:Texas02 schreef:Heeft iemand toevallig een vergelijkingsfoto van de ES Evening Haze en de ES Pistachio White? Ik weet dat het verschillende kleuren zijn, maar heel misschien komt het volgende maand wel uit om één van beiden te kopen, als ze er dan nog zijn.. Ik weet alleen niet welke
Foto van Lauriannnn
Forest green, deep olivine, pistachio white en de evening haze
[ [url=m/aAb2S1.jpg]Afbeelding[/url] ]