Anatomische hoofdstellen deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:13

Lzzl schreef:
Deze meelezer is benieuwd of er meer mensen zijn met annuleringen van Horze voor de aankoop van de Schockemohle Equites Theta 3in1. Helaas vanochtend ontvangen ;(

Oh, nee, ik nog niet. Maar ik heb hem ook later besteld. Zou wel jammer zijn, maar het was eigenlijk ook te mooi om waar te zijn -O-

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:26

Lzzl schreef:
Deze meelezer is benieuwd of er meer mensen zijn met annuleringen van Horze voor de aankoop van de Schockemohle Equites Theta 3in1. Helaas vanochtend ontvangen ;(

Ook nog niet... maar heb hem ook laat besteld. Wat stond erbij als reden? :D

IBLZL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:36

Ik had het gisterenochtend besteld, in de middag de bevestiging ontvangen. Helaas vanochtend dus annulering met als reden dat het artikel uitverkocht is -O-

Mocht iemand het wel ontvangen en er niet blij mee zijn, dan houd ik me graag aanbevolen om over te kopen in maar full :o :o

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:45

Lzzl schreef:

Ik hou hoop.

Afbeelding

Hij is niet meer te vinden op de website.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 21:11

Josien_ schreef:
pluisje88 schreef:
Die vraag kun je zo niet beantwoorden. Wil dit paard liever een meer opgesloten /vast/stabiel gevoel hebben of liever licht/luchtig en zo min mogelijk?

Snap dat het inderdaad lastig is, vind ik zelf ook. Het is nog een jong paard dus moeten alles nog ontdekken.
Wil graag dingen uit gaan proberen, maar ook niet zo maar alles kopen.
Heb al gekeken naar hoofdstelfitters etc. maar lastig te vinden in de regio en als ik iets heb ben je tegen de 500 euro kwijt voor een passessie inclusief nieuw bit en hoofdstel.
Mag nu gelukkig ook wat lenen van mensen, maar ben ook altijd benieuwd naar ervaringen van mensen hier.

Mijn paard is van licht en luchtig. Ze wil spelen met het bit, dus dun bitje, zo min mogelijk leer. Heb een lingus om te rijden en gebruik de anatomical vision space om te longeren. Van die laatste Vindt ze de neusriem minder fijn maar het kopstuk vindt ze heerlijk.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 21:31

Saaams schreef:
Ik hou hoop.

[ [url=m/PUzGsq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is niet meer te vinden op de website.

Ik heb even gekeken en zie bij mij hetzelfde staan! En de verwachte levertijd staat op 8 mei. Zou hij dan toch komen? :D *\o/*

@Lzzl: wel heel zuur voor je als de rest wel geleverd wordt en jij er net naast hebt gegrepen -O-

Granoek

Re: Anatomische hoofdstellen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 22:00

Ik heb ook nog geen annulatie gehad!
Help me er aan herinneren want wellicht gaat ie hier niet passen maar wilde het toch proberen

IBLZL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 22:17

Granoek schreef:
Ik heb ook nog geen annulatie gehad!
Help me er aan herinneren want wellicht gaat ie hier niet passen maar wilde het toch proberen

Ik heb je een PB gestuurd O:)

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-23 22:33

De mijne staan op de status “in het verpakkingsproces” dus houd nog steeds goede hoop O:) sterker nog heb betaalverzoek vanuit Klarna gekregen over de bestelling omdat die geaccepteerd is :+

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 22:55

Ik heb ook geen annulering gehad, wel bevestiging dat het 3 mei verzonden wordt. Ben benieuwd

IBLZL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 22:57

Oww!! Ja maak mij maar jaloers :')

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 23:08

Mocht ik er eentje niet houden zal ik je berichten! Heb 2 maten besteld

IBLZL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 23:16

ZoeyDercks schreef:
Mocht ik er eentje niet houden zal ik je berichten! Heb 2 maten besteld

*\o/*

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 23:23

Ik heb de full in zwart besteld. Wel zonder de korting (voor €60). Nog geen annulering gehad… Maar weet nog niet of hij gaat passen, dus anders laat ik het je ook weten Lzzl!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 00:59

Ik heb ook nog geen annulering gehad, wel een verzoek van Klarna om te betalen.

Ik heb zowel cob als full besteld, dus eentje gaat sowieso weer in de verkoop.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 08:45

Ik heb inmiddels ook betaling voor klarna binnen.

Zouden ze dan toch leveren? Waar gaat het dan mis bij hun? :+

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 08:48

Mocht iemand een cob niet gebruiken heb ik wel interesse om die over te nemen :)

IBLZL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:05

Doppers schreef:
Ik heb de full in zwart besteld. Wel zonder de korting (voor €60). Nog geen annulering gehad… Maar weet nog niet of hij gaat passen, dus anders laat ik het je ook weten Lzzl!

<3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:33

En jullie weten zeker dat het niet een hoofdstel was een partij met B kwaliteit ofzo? Of dat er iets mee was? En dat ze daarom zo goedkoop waren en horze nu denkt ''haha daar zijn we mooi vanaf''

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:40

Horze heeft wel vaker goede aanbiedingen en bijna altijd kortingcodes. Bij de meeste shops kan je dat niet combineren maar bij hen wel. Zo heb ik daar wel eens eerder iets gekocht met rond de 50% korting

IBLZL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:41

Saaams schreef:
Ik heb inmiddels ook betaling voor klarna binnen.

Zouden ze dan toch leveren? Waar gaat het dan mis bij hun? :+

Wellicht een stagiair die een artikeltje mocht opvoeren in ‘t systeem en nu geen stageplek meer heeft :=

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:43

Of tot het besef komen dat de marges in Paardenland niet normaal zijn ;) er hoeft zelfs nu nog geen geld bij. Ergens nog wel spijt. Ik wil hem ook. Kan iemand even herhalen dat ik het hoofstel niet nodig heb?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:45

Je hebt hem niet nodig ;)

Ik heb trouwens dat HH bit besteld waar we het over hadden. Weet nog niet of het echt het bit is, wel dat ze daarna echt niet fijn was op de nieuwe versie van oude bit haha. Dus die valt af, meevaller want die is ruim 100 euro duurder.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 27-04-23 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-23 09:45

Spenk schreef:
En jullie weten zeker dat het niet een hoofdstel was een partij met B kwaliteit ofzo? Of dat er iets mee was? En dat ze daarom zo goedkoop waren en horze nu denkt ''haha daar zijn we mooi vanaf''

Gezien het bedrag heeft iemand zitten slapen en er geen 2 vopr gezet om op 259 te komen…
Horze is alleen zo groot dat niet 123 opvalt :+

Heb al eerder bij horze dingen besteld tegen verkeerde prijzen, zolang verkoop niet ineens met 100 stuks tegelijk gaat duurt het wel even voor ze wat door hebben

IBLZL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:01

dieseltje09 schreef:
Spenk schreef:

Gezien het bedrag heeft iemand zitten slapen en er geen 2 vopr gezet om op 259 te komen…
Horze is alleen zo groot dat niet 123 opvalt :+

Heb al eerder bij horze dingen besteld tegen verkeerde prijzen, zolang verkoop niet ineens met 100 stuks tegelijk gaat duurt het wel even voor ze wat door hebben

Is er geen topic waar we elkaar op de hoogte brengen van de “foutjes” van Horze :~ O:)