Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:Hoe bevallen de “ oude” barefoots zonder Vps maar dan met een pad met heavy duty inlages?
Voornamelijk voor lange stap ( en wel wat draf en een galopje) ritten, eventueel als tijdelijke tussen oplossing? Dus met name om paard weer wat lekkerder in spieren te krijgen en meer ontspanning te vinden.
Muze schreef:Hoe bevallen de “ oude” barefoots zonder Vps maar dan met een pad met heavy duty inlages?
Voornamelijk voor lange stap ( en wel wat draf en een galopje) ritten, eventueel als tijdelijke tussen oplossing? Dus met name om paard weer wat lekkerder in spieren te krijgen en meer ontspanning te vinden.
Sosha schreef:Heeft iemand een idee of de pommel eruit en strak opvullen met kussenvulling nog zal werken ?
Of zakt het dan op de schoft?
Nala schreef:Heeft een van jullie een schapenvachtje op jullie ghost? Ik zou er graag eentje willen, maar dan zo'n klassieke krulharige westernuitvoering, niet zo'n lange haren zoals de meeste zalea's en dergelijke.
Maar dan natuurlijk... Welke maat heb ik nodig?
akkapaard schreef:Ik zit met een vraagje. Ik heb vroeger boomloos gereden en daarna jarenlang met boom. Nu wil ik de overstap weer maken naar boomloos. Nu kan ik een mooie barefoot barrydale kopen, maar krijg ook een hele mooie bijna nieuwe barefoot wellington asngeboden. Nu heb ik al van een heleboel mensen gehoort dat de barrydale erg lekker zit, maar kan weinig ervaringen vinden van mensen met een wellington. Wie o wie kan heeft ervaring met 1 of beide zadels en wil deze met mij delen?