Zou ook zeker voor een maat L bij Caily gaan

Mijn ruin zweet wel heel erg onder het zadel als het wat warmer is, maar dat heeft ook te maken met zijn leeftijd en onervaren zijn. En het feit dat hij net als z'n baasje nogal koudbloedig aangelegd is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXLianneXx schreef:pmarena schreef:O het staat nog niet eens zo heel erg storend als ik had verwacht, dat bruine randje
Is nu wel een net "verloop" tussen schaap en RoP
Het lijkt me wel minder fijn dan de Christ Fellsättels, dat de verhoogde voorkant wat schuiner naar voren wegloopt, ik denk dat dat voor mij niet zo goed zou werken
die voorblokken kom ik niet eens bij met mijn benen maar ik heb over het algemeen een stabiele zit dus ik mis ze ook niet. Dat achterboogje is wel erg fijn maar dat zal toch voor iedereen anders zijn.
cynthiar schreef:Dat ga ik maandag proberen, dan krijg ik hem binnen. Heb je nog ringetjes aan de acherkant van je bpp?
anne_bento schreef:Heeft iemand ervaring met extra inlages in de barefoot pad stoppen?
Ik krijg het niet voor elkaar, er is zo weinig ruimte over dat er in mijn ogen niks bij past, maar ik heb met mijn vps loze zadel toch wel dubbele inlages nodig....
Zijn er trucjes of ze er bij te krijgen?
En zo niet, wat zou dan een optie zijn?
Wendy_Chewie schreef:Even ter info: vandaag buitengereden met mijn Barrydale.
Zadeluitsparing van een 'gewoon' uitrijvliegendeken is niet goed passend, heb het dus als volgt opgelost: pad, vliegendeken daarover, zadel op de deken en door de uitsparing kan je wel nog de lusjes van je pad aan het zadel vastmaken. Werkte prima!
voor de rit
na het rijden