Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Zertab schreef:Ik weet dat dit hier niet thuis hoort maar hij is zo gaaf
[ Afbeelding ]
Als er iemand nog zijn Crystal grey verkoopt houd ik me aanbevolen!
Is hij meer grijsgroen als op jouw foto of die van Texas? Of is hij zo groen als op de foto's van Hypostore?
DinkeyGirl schreef:Zertab schreef:Ik weet dat dit hier niet thuis hoort maar hij is zo gaaf
[ Afbeelding ]
Als er iemand nog zijn Crystal grey verkoopt houd ik me aanbevolen!
Waarom doe je dit? Nou wil ik hem ook!!![]()
![]()
Is hij meer grijsgroen als op jouw foto of die van Texas? Of is hij zo groen als op de foto's van Hypostore?
Vandaag gereden op een ongedurige prinses met de new maroon (niet echt een goede foto).
[ Afbeelding ]
Ik heb wel een 10% kortingscode maar 80 euro voor een lapje stof gaat zoooo tegen mijn principes in
En de PS of Sweden Allure Blue mag ook weg, daar moet ik nog even op antwoord van iemand wachten, of diegene hem wel of niet wil kopen. Ik wil ze eerst aan jullie aanbieden voor ik ze ergens anders te koop aanbied, foto's kan ik graag per pb sturen! Ze zijn allemaal nog helemaal netjes, alleen die Allure Blue heeft een witte onderkant die uiteraard niet wit blijft

heeft iemand een kortingscode van hypo
Change03 schreef:annaxmaex schreef:ik probeer mezelf aan te praten dat ik genoeg dekjes heb, maar door deze foto's wil ik nog meer kopenheeft iemand een kortingscode van hypo
Wat zeg jij nou voor iets raars? Je kan toch nooit genoeg dekjes hebben
Dus nu hoeft niet zo veel meer weg, de Purple Gold, Crystal Merlot Gold en ik denk ook de Monaco Blue gaan wel. Die laatste denk ik nog even over na
Uitgewaaid met de Anemone in de buitenbak:
Dat vind ik altijd zo moeilijk aan op marktplaats / Facebook kopen, je weet nooit of diegene waar je van koopt eerlijk is.