Texas02 schreef:Zijn de oude Merlot Crystal en de Crystal Merlot Gold nu eigenlijk dezelfde kleur? Volgens mij niet toch? Ik heb de oude niet meer dus ik kan niet vergelijken.
Ja zijn dezelfde kleur
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Bootsie schreef:Gisteren de Ice Blue
[ [url=m/so2f2l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik merk dat ik vaker mijn PS dekjes pak terwijl ik er veel meer van ES heb.. wie heeft dit nog meer
maessie schreef:Ik heb bij mijn merlot gold een shirt en bodywarmer van Br, en een vest van Anky en van de Welkoop. Past allemaal mooi, verschilt soms iets op de foto's door t verschil in stof. (Hier zie je ook mooi t verschil met andere lichtinval)
[ [url=m/6JqNcE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UimIGI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Sdqr91.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:maessie schreef:Ik heb bij mijn merlot gold een shirt en bodywarmer van Br, en een vest van Anky en van de Welkoop. Past allemaal mooi, verschilt soms iets op de foto's door t verschil in stof. (Hier zie je ook mooi t verschil met andere lichtinval)
[ [url=m/6JqNcE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UimIGI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Sdqr91.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welk shirt van BR is dat?Apart hè, dat hij in ander licht ook direct zo'n andere kleur heeft!
Wij waren weer met de Monaco Blue op buitenrit, alleen geen foto gemaakt deze keer.
Edit: ik had deze twee bij de oude Merlot Crystal, binnenkort toch maar eens kijken hoe ze bij de nieuwe staan. De ene van C&A met driekwartmouw, de andere van Felix Bühler met korte mouw.
[ [url=m/fJem6R.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik heb deze met korte mouw nog, die kan er denk ik ook goed bij staan. Is denk ik ongeveer dezelfde kleur als de rand.
[ [url=m/Wrxvwr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Ik heb ook de Crystal Merlot Gold en de Bordeaux, die zijn echt heel anders inderdaad. Ik vind hem wel richting paars. Ik vind het best jammer dat ik de beide Crystals niet meer vergelijken kan, zo op de foto lijken ze echt heel anders..
[ [url=m/nmvFvY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gk95u7.jpg]Afbeelding[/url] ]