Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pantarhei

Berichten: 9103
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 15:37

Benneton? Midnight is anders

Staat Supermooi op je paard

SharonIndezz
Berichten: 4705
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 15:59

Zou kunnen, maar volgens mij stond op het kaartje echt mid Blue :') ik ben nog nieuw in de lemieux gebeuren :p

Friesfanaat

Berichten: 1375
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 16:33

SharonIndezz schreef:
Zou kunnen, maar volgens mij stond op het kaartje echt mid Blue :') ik ben nog nieuw in de lemieux gebeuren :p


Toevallig bij EJ of Horsefitshop gekocht?

SharonIndezz
Berichten: 4705
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 16:35

Epplejeck idd

Friesfanaat

Berichten: 1375
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 16:36

SharonIndezz schreef:
Epplejeck idd


Die hanteren inderdaad hun eigen kleurtermen, mid blue is dan in Lemieux termen de Benneton Blue :)

SharonIndezz
Berichten: 4705
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 16:37

Friesfanaat schreef:
SharonIndezz schreef:
Epplejeck idd


Die hanteren inderdaad hun eigen kleurtermen, mid blue is dan in Lemieux termen de Benneton Blue :)


Aaah Tnx voor het ophelderen!

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 17:42

Die staat heel mooi zeg @sharonindezz, volgensmij is het voor een schimmel verleidelijk om alle kleuren te kopen. :+

Afbeelding

Ik heb happy, eindelijk paprika! Hopelijk staat die net zo mooi op mijn valk als in mijn gedachtes. <3

SharonIndezz
Berichten: 4705
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 20:17

mcjv schreef:
Die staat heel mooi zeg @sharonindezz, volgensmij is het voor een schimmel verleidelijk om alle kleuren te kopen. :+

[ [url=m/S9o3kg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb happy, eindelijk paprika! Hopelijk staat die net zo mooi op mijn valk als in mijn gedachtes. <3


Haha ja! Moet me inhouden om niet nog meer aan te schaffen, eerst maar eens Ff kijken hoe deze bevallen, ben tot nu toe positief verrast,

Die paprika ziet er gaaf uit!!! Denk heel chique op een valkje, ben benieuwd naar een foto als ie erop ligt

mavantos

Berichten: 3679
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 08:05

Ik ben gek op Lemieux qua merk, maar ik heb al sinds januari de snugboots ultra mesh (bij een betrouwbare winkel) in de bestelling en ze zijn er nog steeds niet. Echt waardeloos

karrij
Berichten: 1077
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 08:13

Heeft iemand de Rioja al in het echie gezien? Vind de kleur op elke foto weer anders lijken. Soms is het echt wijnrood en op een andere foto weer heeeeeel donker ,een soort van, aubergine achtige kleur (en dan vind ik hem wel weer mooi) .

Nickeltje

Berichten: 28283
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 08:23

mavantos schreef:
Ik ben gek op Lemieux qua merk, maar ik heb al sinds januari de snugboots ultra mesh (bij een betrouwbare winkel) in de bestelling en ze zijn er nog steeds niet. Echt waardeloos


Bij welke winkel dan? Heb je al een keertje geïnformeerd hoe die bestelling er voor staat?
Vanaf januari is gewoon onredelijk lang lijkt me.

mavantos

Berichten: 3679
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:12

Nickeltje schreef:
mavantos schreef:
Ik ben gek op Lemieux qua merk, maar ik heb al sinds januari de snugboots ultra mesh (bij een betrouwbare winkel) in de bestelling en ze zijn er nog steeds niet. Echt waardeloos


Bij welke winkel dan? Heb je al een keertje geïnformeerd hoe die bestelling er voor staat?
Vanaf januari is gewoon onredelijk lang lijkt me.


Ik heb heel vaak contact met de winkel, maar ze krijgen ze gewoon niet geleverd. Zijn overigens nergens verkrijgbaar...

Hilli

Berichten: 22955
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:23

Dikke kans dat LM zelf productieproblemen heeft met de stoffen of andere onderdelen van die beschermers. Dan kan je heel lang wachten en het is de vraag of er dan nog wel wat komt. Geen idee hoe het beleid van LM op dit vlak is. Kan me voorstellen dat de winkels die het spul moeten uitleveren er ook niet heel blij van worden als ze zo lang moeten wachten.

Spenk
Berichten: 21887
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:27

Je weet er overal enorme productie problemen zijn? Grondstoffen zijn amper verkrijgbaar en dat wat er is koopt China meestal op. Is in alle sectoren een enorm probleem nu.

Louise_vd5r

Berichten: 218
Geregistreerd: 10-12-16
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:32

Mijn nieuwste (en ook nog maar tweede) Lemieux dekje en getten die ik onlangs heb gekocht <3 (Negeer dat mijn paard zwanger lijkt :') )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wiwabalia

Berichten: 4707
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 10:14

mavantos schreef:
Ik ben gek op Lemieux qua merk, maar ik heb al sinds januari de snugboots ultra mesh (bij een betrouwbare winkel) in de bestelling en ze zijn er nog steeds niet. Echt waardeloos


Ik ben aan het wachten op de Sage carbon mesh air. Wil hem echt graag hebben maar als ik zo lang moet wachten dan annuleer ik op een gegeven moment mijn bestelling..

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 10:58

Dat lemmioezaam is het soms echt ..

Mijn moeder zegt wel altijd , wat in het vat zit verzuurd niet.

Maar wel vervelend dat sommige mensen zo lang op hun orders moeten wachten

Zijn er hier mensen die ook de ultra mesh snug boots achter gebruiken?

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 11:45

Mooi dekje!! Maar omg met die leren laarzen in het water mijn hart ;( :+

Louise_vd5r

Berichten: 218
Geregistreerd: 10-12-16
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 11:49

k_m schreef:
Mooi dekje!! Maar omg met die leren laarzen in het water mijn hart ;( :+


Haha! Ze leven nog hoor :') Gewoon gekuist en ingevet erna!
Ik wist zo al dat hij er zonder mij niet in zou gaan. Reus met heel klein hartje O:)

mavantos

Berichten: 3679
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 13:18

Hilli schreef:
Dikke kans dat LM zelf productieproblemen heeft met de stoffen of andere onderdelen van die beschermers. Dan kan je heel lang wachten en het is de vraag of er dan nog wel wat komt. Geen idee hoe het beleid van LM op dit vlak is. Kan me voorstellen dat de winkels die het spul moeten uitleveren er ook niet heel blij van worden als ze zo lang moeten wachten.


Die winkels worden er ook helemaal gek van kan ik zeggen. Maarja, wat doe je eraan?

Wat betreft productieproblemen kan ik dat wel volgen, maar ik ken weinig producten waar iemand al ruim 8 maanden op zit te wachten. Alle bedrijven hebben te maken met de Brexit en problemen met grondstoffen, maar het is niet dat ik pas 8 weken aan het wachten ben.

Hilli

Berichten: 22955
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 13:22

Ik wacht net als wiwabalia ook op een Carbon Mesh Sage, gekocht met Paaskorting. Dus dat duurt ook al even.

Ik zit te weinig in de textielwereld om te weten hoe grondstoffen/producie/gunning exact werkt, maar geloof graag dat China veel 'inpikt' zoals Spenk aangeeft. Dan heb je in NL als consument gewoon pech.

Farjen

Berichten: 8056
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 13:26

Ik heb op mijn suède mink dekje na maanden wachten uiteindelijk omgeruild naar een loire.. Er bleven maar extra maanden bijkomen :+


Louise, je dekje past bij je beugels :D

Mcjv, ik ben benieuwd hoe die staat op je valk!
Paprika vind ik eigenlijk op mijn rode vos zo fout dat het mooi is :')

Majabeestje
Berichten: 3842
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 14:30

Iemand enig idee waar ik de sage hoodie in M nog kan scoren? Kan hem nergens vinden.. -O-

Wiwabalia

Berichten: 4707
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 14:37

Hilli schreef:
Ik wacht net als wiwabalia ook op een Carbon Mesh Sage, gekocht met Paaskorting. Dus dat duurt ook al even.

Ik zit te weinig in de textielwereld om te weten hoe grondstoffen/producie/gunning exact werkt, maar geloof graag dat China veel 'inpikt' zoals Spenk aangeeft. Dan heb je in NL als consument gewoon pech.


Zo lang? Dat meen je? De winkel (ook een betrouwbare overigens) vertelde mij dat ze medio september zouden komen (de Sage Carbon). Ik wacht pas een maandje dus het is niet lang, maar als jij al zo lang aan het wachten bent.. zakt de moed er een beetje in. -O-

Mooie dekjes komen er voorbij! De paprika wil ik ook nog op de kop tikken, en nog Benetton blue en Peacock.

Hopelijk dinsdag de Blackcurrent ophalen via mp. <3

Dan ben ik denk ik qua suede’s wel redelijk klaar voorlopig en ga ik de mesh varianten verzamelen haha.

Hilli

Berichten: 22955
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 14:40

Leverdatum was eerst half mei, toen half juli en nu half september.