Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waidida schreef:Ik heb mezelf net ingeschreven bij een cursusje bit & bridle fitting in Belgie, het is maar 9 uur dus niet enorm uitgebreid maar het is wel iets wat ik kan meenemen als ik op een sportstal wil gaan werken! Binnenkort ga ik bij iemand op gesprek dus dat wordt heel spannend!
Saaams schreef:Haha vast doordat ze de hele lijst met mensen nu afmelden van hun bestelling door een fout in prijs
Drico schreef:Ja, heeft iemand al bevestiging gehad van verzending?
manzano schreef:Welke bakstukken horen bij die Theta? Die zitten er niet bij namelijk.
Josien_ schreef:Heeft iemand nog een tip qua hoofdstel voor een jonge merrie met onrustige mond?
Uiteraard wordt er rij technisch aan gewerkt, maar mijn hoofdstel is ook aan vervanging toe en alle beetje helpen.
Josien_ schreef:Heeft iemand nog een tip qua hoofdstel voor een jonge merrie met onrustige mond?
Uiteraard wordt er rij technisch aan gewerkt, maar mijn hoofdstel is ook aan vervanging toe en alle beetje helpen.
pluisje88 schreef:Josien_ schreef:Heeft iemand nog een tip qua hoofdstel voor een jonge merrie met onrustige mond?
Die vraag kun je zo niet beantwoorden. Wil dit paard liever een meer opgesloten /vast/stabiel gevoel hebben of liever licht/luchtig en zo min mogelijk?
pluisje88 schreef:Josien_ schreef:Heeft iemand nog een tip qua hoofdstel voor een jonge merrie met onrustige mond?
Die vraag kun je zo niet beantwoorden. Wil dit paard liever een meer opgesloten /vast/stabiel gevoel hebben of liever licht/luchtig en zo min mogelijk?