Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Ik krijg het idee dat ook veel mensen de gok wagen om het te kopen en iets duurder te verkopen. Heb ook al zoveel Merlot dekjes op Marktplaats gezien voor meer dan wat ze bij de Horselet kosten.
Iriscope schreef:Als je de verkeerde maat hebt ben je toch al blij dat je de prijs die je betaalt hebt er voor terug krijgt!
[ [url=m/Fq3WGS.jpg]Afbeelding[/url] ]
13.000km verderop en ze zijn nog even mooi
Daphara schreef:Iriscope schreef:Als je de verkeerde maat hebt ben je toch al blij dat je de prijs die je betaalt hebt er voor terug krijgt!
[ [url=m/Fq3WGS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarom vraag ik via marktplaats ook altijd om de bon als het dekje zogenaamd nieuw is. Als ze die niet willen meesturen dan weet ik al genoeg.
maessie schreef:Pff mijn pakketje van the horselet is nog steeds niet binnen. Zou vrijdag op het afleverpunt komen, niet gered, nu verplaatst naar vandaag. Zijn ze daar vanochtend geweest, maar sochtends zijn ze daar niet open, dus nu verplaatst naar morgen.. Ben benieuwd hoe laat ze daar dan voor de deur staan![]()
Ben nu extra benieuwd naar de broek en hoe die zit, zag al meerdere op facebook te koop staan
Darkadia dat is dan wel weer slecht geregeld zeg.. balen!!
Iriscope schreef:[ [url=m/Fq3WGS.jpg]Afbeelding[/url] ]
michelle___ schreef:Even een warrige foto (we zijn aan het verbouwen dus alles ligt overhoop), soft Lilac is net binnen gekomen
echt een heel mooi zomers kleurtje.
[ [url=m/RTrbY7.jpg]Afbeelding[/url] ]