Dan ben ik toch erg blij dat mijn paard een duidelijke schoft heeft.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leo schreef:Ter illustratie, het gaat om deze pony (145 hoog):
[ Afbeelding ]
[ [url=m/BdPeqr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leo schreef:Hebben de Ghost zadels op echt ronde (rondgeribt, kort en schoftloos) ook de neiging tot schuiven, bijvoorbeeld bij onverwachte bewegingen?
Er blijft geen boomzadel liggen op mijn pony en ik word inmiddels wat moedeloos...
Duhelo schreef:Leo schreef:Hebben de Ghost zadels op echt ronde (rondgeribt, kort en schoftloos) ook de neiging tot schuiven, bijvoorbeeld bij onverwachte bewegingen?
Er blijft geen boomzadel liggen op mijn pony en ik word inmiddels wat moedeloos...
zijn de mijne rond genoeg?Hier ghost met de sympanovapad, en eenmaal goed aangesingeld ligt het als een huis. Opstappen is vaak wel wat tricky...
Maar is je paard nu wel of niet beleerd al?
Als je wil komen testen op mijn paarden, altijd welkom hoor
Leo schreef:Bedankt!
Gaat om dit ronde ruggetje:
Ter illustratie, het gaat om deze pony (145 hoog):
[ Afbeelding ]
[ [url=m/BdPeqr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leo schreef:Bedankt!
Ik vind het lastige met een pasconsult dat hij nog niet beleerd is en ik er zelf nog niet op kan. Als ik een zadel aanschaf wil ik ook zeker weten dat ik er zelf fijn in ziten ik heb nog nooit op Ghost gezeten.
Mijn pony is niet heel simpel en nu kwam de ruiter van de week in de problemen door schuivend zadel. Erg naar, want je bent nergens dan
Buitenzinnig schreef:Mindful, de Belgische Ghost dealer, rijdt op ronde Belgen met een Ghost en heeft geen problemen. Zo nog een aantal klanten (van tafel model Haflinger tot ook ronde Belgen) hebben geen schuif problemen met de Ghost. Ik zou zeggen, probeer het eens, of laat Lilianne van http://www.boomlooszadelpasservice.nl eens langs komen!