Nou ik was dus pissig op ej omdat mijn Monaco blue geannuleerd was en geen compensatie kreeg, kreeg ik toch nog een waardebon van €10, zat ik vanochtend op de site te kijken en hadden ze de Monaco in full dressuur er gewoon op staan, terwijl hun zeiden dat hij niet meer binnen kwam. Dus weer bericht naar ej gestuurd, en kon hem bestellen, waardebon gebruiken en als ik hem binnen heb krijg ik het restant bedrag wat missende was met de koningskorting terug gestort, dus nu weer besteld en hopelijk nu wel goed.
Ja gelukkig wel, al moest ik er wel echt zelf om vragen en nu dus opnieuw weer bestellen terwijl ik mijn geld van de annulering nog niet terug heb. Maar goed, ik ben blij dat het zo opgelost is.
annaxmaex
Geplaatst: 06-05-22 15:42
Drico schreef:
Gaaf die Orchid, de paarse kleur is echt mooi!
Hier mijne in de PS antraciet [ [url=m/X1Kv40.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat erg mooi, hier voor het eerste de Ps monogram zwart op mn pannekoek die niet op de foto wilde
Wat vinden jullie van zwarte dekjes op zwarte paarden en witte dekjes op schimmel paarden?
Zijn de oude Merlot Crystal en de Crystal Merlot Gold nu eigenlijk dezelfde kleur? Volgens mij niet toch? Ik heb de oude niet meer dus ik kan niet vergelijken.