Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Figo88 schreef:Ja, dankjewel, daar had ik inderdaad ook al naar gekeken. Maar bij mij kleurt de Ink Blue toch anders dan op die foto. Maar volgens mij verschillen ze wel genoeg en is de Blackcurrant echt een stuk paarser.
Vientje schreef:Figo88 schreef:Ja, dankjewel, daar had ik inderdaad ook al naar gekeken. Maar bij mij kleurt de Ink Blue toch anders dan op die foto. Maar volgens mij verschillen ze wel genoeg en is de Blackcurrant echt een stuk paarser.
Ik heb ze beide (helaas niet samen op 1 locatie op dit moment anders maakte ik wel even een foto) en vind het verschil overduidelijk tussen die twee
Figo88 schreef:Heeft er iemand toevallig een vergelijkingsfoto van de Ink Blue en de Blackcurrant?![]()
Ik twijfel of ze genoeg van elkaar verschillen om de Blackcurrant ook aan te schaffen.
Wiwabalia schreef:Ik ben net terug van Drunens Ruiterhuis (voor iets anders) maar heb de Dijon in mijn handen gehad en vond hem niet mooi. Hij lijkt vies gelig (vind ik).. bummer..
Celebi schreef:Wiwabalia schreef:Ik ben net terug van Drunens Ruiterhuis (voor iets anders) maar heb de Dijon in mijn handen gehad en vond hem niet mooi. Hij lijkt vies gelig (vind ik).. bummer..
Hier ben ik dus ook zo bang voor!Toch maar snel even langs de Epplejeck weer. Iemand heeft mijn rosborstel gejat dus heb een reden om er weer heen te gaan.
Plop1997 schreef:Celebi schreef:
Hier ben ik dus ook zo bang voor!Toch maar snel even langs de Epplejeck weer. Iemand heeft mijn rosborstel gejat dus heb een reden om er weer heen te gaan.
Wat een geweldige smoes! Iemand heeft mijn rosborstel gejat dus ik mag naar de winkel om een nieuw dekje te kopen