Heeft iemand dit dekje te koop
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
00Manon00 schreef:[ [url=m/60PFts.png]Afbeelding[/url] ]
Heeft iemand dit dekje te koop
minetje schreef:Blijven jullie ps of sweden dekjes mooi na het wassen? Alle 2e hands ps of sweden dekjes die ik zie zijn enorm gekreukeld/gerimpeld op de foto's terwijl equestrian stockholm dekjes wel nog mooi zijn op de foto na wassen, met enkele uitzonderingen![]()
Maar het viel mij op dat eigenlijk alle 2e hands ps of sweden dekjes er niet uit zien
Spikkelfire: Ik vind de ice coffee wel heel mooi! Die staat nog op mijn lijstje. Vond hem ergens anders op een vos wel heel gaaf staan maar misschien door de lichte manen van jou paard dat hij wat flets lijkt
darkadia schreef:Nou, ik ben niet echt te spreken over de service van TheHorselet. Ik heb maar 1 order bevestiging gehad, zij hebben er toch 2 in hun systeem en dat ik maar gewoon mag dokken of op eigen kosten retour sturen en dat het niet aan hun systeem ligt. Was dus wat mij betreft ook meteen de laatste bestelling daar. Jammer, maar ik verwacht van een dergelijk merk ook wel een goede service.
En mijn IceCoffee pad gaat ook de verkoop in, vind hem toch echt te donker voor mijn bruine helaas...