Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:Maar een lekkere, ontspannen buitenrit is volgens mij toch een goede manier om die rug te trainen?
rustig stappen en draven met een ontspannen maar actief paard, in rechte lijnen...
buiten kun je ook dressuurmatig rijden! (ik zeg niks als je momenteel enkel grondwerk doet en niet onder het zadel werkt)
Alou schreef:@zilverstar: Maar kan daar wel een volwassene in zitten dan .
Zilfstar schreef:Alou schreef:@zilverstar: Maar kan daar wel een volwassene in zitten dan .
Hmmmm met een niet te groot achterwerk wel. Maar dat moet je sowieso hebben wil je als volwassene op een pony van die maat zitten. Dit zadel is verstelbaar van 14 tot 16 inch. Voor dochter staat ie op een krappe 15 inch afgesteld. Helemaal op 14 was echt te smal voor haar. Ze is dun maar heeft forse billen haha.
PeerAppel schreef:Ik train Abby niet, ik richt haar niet recht. Het enigste wat ik doe is haar een heleboel laatste plezierige jaren bezorgen dmv buitenritjes etc. En dat vind ze meer dan prachtig. En ze loopt ook helemaal niet zoals dat paard in het filmpje.
Al voel ik me wel een beetje beledigd met 'van die meiden die met neckrope en bitloos rijden' en 'sommige recreatieruiters'.