Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Priscilla_90

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:10

Waarschijnlijk een miscommunicatie?
De post is ook met vakantie dus dat levert ook nog eens vertraging op
tevens vind ik het je eigen verantwoording als je zeker weet of je het voor een datum heb vind ik dat het je eigen verantwoording dat je de producten dan ook zelf op ga halen.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:17

Miscommunicatie na 3 toezeggingen? Zelfs zwart op wit? Als ze ook maar enigszins getwijfeld hadden had ik hem inderdaad opgehaald.

Hij heeft 1,5 week de tijd gehad

Het is niet handig nee, maar hij houdt zich nu niet aan de afspraak wat erg vervelend is. Dus het had handiger geweest als ik het zelf had opgehaald, maar verantwoordelijkheid? Afspraak is toch afspraak? Dus dan is het zijn verantwoordelijkheid dat hij die nakomt lijkt me.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:20

Jeweet nooit wat er in de tussentijd gebeurt is ? Misschien is het zadel idd wel op tijd naar de post gegaan je weet nooit hoe het achter gesloten deuren afspeelt en of is gegaan

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:23

Vrijdag was hij in ieder geval niet verstuurd (zouden ze zaterdag of zondag doen) en ze zouden me mailen met alle gegevens (factuur) en ik neem ook een code voor verzenden. Ook niet gebeurd. Als hij zondagavond verstuurd zou zijn, zou hij al binnen moeten zijn.

Maar ik vroeg me los van dit af of meer mensen ervaringen hebben met hem dat hij afspraken niet nakomt. Ik hoor ze om me heen wel (maanden wachten op een singel), maar goed dacht hier even polsen.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:45

Ik heb die ervaring in elk geval niet, hier zijn alle afspraken tot op de dag nagekomen. Ook met het meenemen van mijn (toekomstige) zadel om aan te passen. :)

Vervelend dat het zo loopt! Als het zo nauw zou komen ivm vakantie dan had ik denk ik zelf hoe dan ook opgehaald voor de zekerheid :o De stress met via de post zie ik niet zitten :n

A_noukJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:00

Ik heb je even een PB gestuurd met een tip :)

Zelf ben ik nog steeds tevreden arno is vorige week bij me geweest en heeft mijn vulling weer netjes bijgevuld en zadel ligt weer prettig !
Laatst bijgewerkt door A_nouk op 30-07-15 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:13

Ja hij is sowieso kundig hoor, daarom wilde ik ook een AB zadel en door hem laten aanpassen.

Thnx Anouk! Wie weet kom ik daarmee verder!

EsterW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:29

Ik ben blij met mijn AB zadel en met Arno's deskundigheid, maar heb idd erg lang moeten wachten op zadel (langer dan toegezegd). En op Arno zelf kun je de klok bepaald niet gelijk zetten met afspraken voor check of navullen etc. ;-) Ik heb daar echter nooit zo'n moeite mee gehad. Ze bellen ook altijd keurig als andere afspraken uitliepen etc. Kan me voorstellen dat het in de situatie van Collie wel anders is, m.h.o.o. de al geboekte vakantie. Wel flink balen!

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:31

hier ook tevreden en mijn zadel kwam netjes op de toegezegde tijd binnen :D

A_noukJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:38

Collie2008 schreef:
Ja hij is sowieso kundig hoor, daarom wilde ik ook een AB zadel en door hem laten aanpassen.

Thnx Anouk! Wie weet kom ik daarmee verder!

Hopelijk krijg je snel reactie !

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:41

Gezien Arno heel veel mensen tevreden wil houden werkt hij zichzelf weleens vast. Afgelopen week moest hij nog "even" meer dan tien zadels repareren.
Dat is gelukkig allemaal gelukt (al heeft hij nachten tot half 6 's morgens doorgehaald en dan om 9 uur weer op pad).
Ik keur het zeker niet goed hoor maar hij wil helpen waar kan en dan kan het zijn dat het iets later is dan aangegeven. Zwakke kant is nee zeggen. Gelukkig is alles nu weg en kan hij ook bijna gaan genieten van de vakantie.

A_noukJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:44

Ik had Collie2008 al richting jou gestuurd :D fijn dat je zo snel reageert hier !

Je kunt ook niet alles tegelijk, mag geen excuus zijn natuurlijk, maar ik zelf heb liever kwaliteit met wat langer wachten als bocht met een sneller afwikkeling :P

Maar ieder voor zich natuurlijk 8-)

Hopelijk kan hij nu lekker van wat vrije dagen genieten !

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:51

A_nouk ik sluit me helemaal bij jou aan
ik wacht ook liever wat langer en zeker weet dat het goed is als dat het snel klaar is en half is gedaan.....

heb mijn zadel in december jl besteld eb kreeg hem netjes in maart jl geleverd
echt top!

nu een afspraak maken voor de check up
normaal gesproken doe je dat na 8 weken maar heb na de levering van mijn zadel niet direct gereden dus vandaar wat later eeb afspraak gemaakt

A_noukJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:58

Was bij mij ook in Januari bracht Arno mijn tweedehandse, paard was kreupel en ben er pas in April ergens weer op gekropen, begon wat te schuiven vorige maand dus paardlief is gelukkig wel netjes wat gegroeid bij de schoft en afgevallen bij de buik :)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 14:50

Ja, nou ja fijn om zo wat meer info te hebben gekregen! Dat geeft me weer vertrouwen.

Kan me sowieso wel voorstellen dat hij het veel te druk heeft met een heel land die hij moet 'bedienen' want kennisje van me in Groningen heeft ook een AB en hij zat zelfs tegen de Franse grens begreep ik :+

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:14

Hier gelukkig nooit last gehad van afspraken die hij niet na is gekomen :)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 22:07

Kunnen bestelde zadels ook geannuleerd worden?

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 22:15

denk het niet _tarja_ aangezien deze word aangemeten aan jou paard.....

LisaxSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 23:03

Collie2008 schreef:
Zucht...Ik ben niet zo blij met Arno...

15 juli heeft hij mn zadel meegenomen, boom zou 1 cm verbreed worden. Omdat hij het die week verder heel druk had en die week erop ook kon hij niet langskomen om hem te passen, maar zou ik hem op komen halen door naar hem toe te rijden wat qua agenda het beste uit kwam. Nu zat hij alleen maar in Zeeland, Limburg, Belgie, etc dus dat was niet te doen, dus overeen gekomen om dan op te laten versturen want dat deden ze wel vaker.

Nou prima, vorige week maandag gebeld voor de gegevens (factuur, etc), alles zou geregel worden, ze zouden mailen, niets in de mail natuurlijk. Donderdag daarop weer gebeld, nee, het zou echt in orde komen, diezelfde middag had ze overleg met hem en zouden ze me mailen (de factuur) natuurlijk weer niets, dus vrijdag gemaild. Het zou echt goedkomen, hij lag in de pers en ze beloofden at hij het weekend werd opgestuurd, maar jullie begrijpen het al....Geen zadel.

Nu is hij 3 weken op vakantie en dus onbereikbaar en ik ga over 2 weken op vakantie met paard (en zonder zadel). Stalling en camping is gereserveerd en betaald.

Ben echt pissig. Dan hadden ze duidelijk moeten zeggen dat het niet zou lukken. Dan had ik hem het weekend zelf nog op kunnen halen en door iemand anders laten aanpassen. Allemaal loze beloftes, zelfs zwart wit op papier en nu heb ik dus een probleem.

meer mensen deze ervaringen met hem? Hoorde om me heen wel al dat mensen maandenlang op dingen wachten van hem. Als ik dit geweten had

Ik herken het. Bij mijn vorige paar zei hij dat het zadel met 3/4 maanden klaar was. Uiteindelijk heb ik er 7 maanden op moeten wachten... En nu weer bij mijn nieuwe paard: zadel paste niet goed, dus hij zou wel snel een zadel in elkaar zetten die past. Hij dacht het misschien de dag erna al af te hebben. Er moest nog iets bijbesteld worden wat maandag binnen zou komen, dus moesten wij bellen. Maar nu kunnen wij hem dus niet bereiken omdat hij vakantie heeft... -O-
Hij zei ook dat hij tussen half 4 en half 5 zou komen, maar was er uiteindelijk pas rond 18.15u :o Maar ik ben het er ook zeker mee eens dat hij heel kundig is, dus dat is het wachten wel waard!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 00:26

_tarja_ schreef:
Kunnen bestelde zadels ook geannuleerd worden?

Ik denk dat er alleen wat te regelen valt als je paard dood is of niet meer bereidbaar :P waarom zou je anders willen annuleren, het is toch maatwerk

Bij Collie gaat alles goed komen zo te lezen :) het is ook een gekte net voor de vakantie, hier op het werk ook!

Ik ben aan het aftellen, 22 augustus komt mijn nieuwe zadel *\o/*

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:13

Het zadel is niet te annuleren; ik heb er destijds ook naar gevraagd omdat tijdens de (ook bij mij echt veel te lange) wachttijd langzaamaan begon te blijken dat mijn paard het niet meer ging worden.. Ik heb het toen nog geprobeerd met het nieuwe zadel, maar is erna meteen met vervroegd pensioen gegaan.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 18:57

dondeyne schreef:
Het zadel is niet te annuleren; ik heb er destijds ook naar gevraagd omdat tijdens de (ook bij mij echt veel te lange) wachttijd langzaamaan begon te blijken dat mijn paard het niet meer ging worden.. Ik heb het toen nog geprobeerd met het nieuwe zadel, maar is erna meteen met vervroegd pensioen gegaan.

:(:) wat sneu.....

Vandaag een paar sneak preview foto's ontvangen van mijn nieuwe AB :~ :~ :~

Ik moet alleen nog wachten tot 22/8 ivm zijn vakantie...aarrggghhhhh wat duurt dat lang HEDBBUH HEBBUH HEBBUH!!!!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 01-08-15 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's op verzoek verwijderd

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:33

waar dient het bovenstukje voor ? En dat bij jou het kniestuk bovenop je zweetblad zit ?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:41

Priscilla_90 schreef:
waar dient het bovenstukje voor ? En dat bij jou het kniestuk bovenop je zweetblad zit ?

Blijft mijn bovenbeen mooi terug liggen en mijn been mooi recht naar beneden hangen.
hahaha of eerder gezegd MOET :P en knieën optrekken kan niet meer....

Veel moderne zadels hebben voortaan de kniewrong op het zweetblad :) schijnt super fijn te zitten!

Ik wou zoiets als Albion Revelation, dat heeft hij kunnen maken _/-\o_

Albion Revelation

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 31-07-15 21:05, in het totaal 2 keer bewerkt

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:44

heb er spijt van dat ik de wrong ook niet erbovenop heb laten plaatsen......ik trek mijn benen ook best veel op.....