Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Collie2008 schreef:Zucht...Ik ben niet zo blij met Arno...
15 juli heeft hij mn zadel meegenomen, boom zou 1 cm verbreed worden. Omdat hij het die week verder heel druk had en die week erop ook kon hij niet langskomen om hem te passen, maar zou ik hem op komen halen door naar hem toe te rijden wat qua agenda het beste uit kwam. Nu zat hij alleen maar in Zeeland, Limburg, Belgie, etc dus dat was niet te doen, dus overeen gekomen om dan op te laten versturen want dat deden ze wel vaker.
Nou prima, vorige week maandag gebeld voor de gegevens (factuur, etc), alles zou geregel worden, ze zouden mailen, niets in de mail natuurlijk. Donderdag daarop weer gebeld, nee, het zou echt in orde komen, diezelfde middag had ze overleg met hem en zouden ze me mailen (de factuur) natuurlijk weer niets, dus vrijdag gemaild. Het zou echt goedkomen, hij lag in de pers en ze beloofden at hij het weekend werd opgestuurd, maar jullie begrijpen het al....Geen zadel.
Nu is hij 3 weken op vakantie en dus onbereikbaar en ik ga over 2 weken op vakantie met paard (en zonder zadel). Stalling en camping is gereserveerd en betaald.
Ben echt pissig. Dan hadden ze duidelijk moeten zeggen dat het niet zou lukken. Dan had ik hem het weekend zelf nog op kunnen halen en door iemand anders laten aanpassen. Allemaal loze beloftes, zelfs zwart wit op papier en nu heb ik dus een probleem.
meer mensen deze ervaringen met hem? Hoorde om me heen wel al dat mensen maandenlang op dingen wachten van hem. Als ik dit geweten had
_tarja_ schreef:Kunnen bestelde zadels ook geannuleerd worden?
dondeyne schreef:Het zadel is niet te annuleren; ik heb er destijds ook naar gevraagd omdat tijdens de (ook bij mij echt veel te lange) wachttijd langzaamaan begon te blijken dat mijn paard het niet meer ging worden.. Ik heb het toen nog geprobeerd met het nieuwe zadel, maar is erna meteen met vervroegd pensioen gegaan.
Priscilla_90 schreef:waar dient het bovenstukje voor ? En dat bij jou het kniestuk bovenop je zweetblad zit ?