Want met die 25% korting wil ik hem graag aanschaffen... Maarja. Dat gaat een beetje moeilijk zo.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dott schreef:Naomi_Haffie schreef::p
Ik ben ergens wel een beetje bang dat ik geen verschil merk met mijn andere hoofdstel en dan zo veel geld kwijt ben..
Heb ik precies hetzelfde
Catoohh schreef:Jildau schreef:Ja okee heb wel die van EJ voor €60 om die reden. Vind 'm ook errug duur voor alleen mooi.
Maar reageert jou paard wel positief op het hoofdstel, of merk je geen verschil? En wat vind je van de kwaliteit van de EJ "namaak"?
marloes_s schreef:Hallo mag ik hier ook even invallen.
Heb het topic even doorgenomen en ook overstag gegaan om een competition te kopen. Heb m met korting bij divoza gekocht.
Hoe vinden jullie m bij mijn paard zitten?
De neusriem lijkt wat hoog als ik het vergelijk met andere foto's. Maar hij valt wel mooi om het jukbeen.
Als ik hem lager doe ben ik bang dat de keelriem ook te laag zit.
Ik hou trouwens de originele frontriem er maar om. Had eerst een rechte fronriem met bling, maar die trok heel raar naar boven. Mijn paard heeft nog wel een fijn shique hoofdje, dus dan vind ik zo 'simpel' zwart ook nog wel mooi staan.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
IJentel schreef:Ik zit er aan te denken om m toch maar niet meer aan te schaffen. Voor een stillere ligging en bij paarden die wat gevoelig zijn hoor ik ook dat ze vaak heel fijn lopen op een gewoon hoofdstel met lage neusriem. Dus denk dat ik maar gewoon zoiets aanschaf. Scheelt een hoop in geld.