Romy1234 schreef:Nou ook ik ben ej zat, al paar keer bericht gestuurd waar mijn dekje blijft, zou eerst 2 tot 5 werkdagen duren, vandaag (na er zelf weer achteraan te gaan) te horen gekregen dat Monaco niet meer leverbaar is en ik mijn geld terug krijg.
Heb gezegd dat dit wel heel slecht is en waarom ik geen compensatie krijg, krijg nu helemaal geen bericht meer.
Hij is er nog wel by Hypostore.. Maar je had hem zeker met korting besteld bij EJ?
maessie schreef:Hmm ik vind ook de nieuwe Equito die binnenkort uitkomt mooier dan deze.

Ik denk dat ik de groene Equito ook heel gaaf ga vinden. Maar ik weet nog niet of ik hem ga kopen. Ik wil graag dekjes die zowel bij mijn bareback pad kunnen als onder het zadel, van wat ik er vanaf nu bij koop. Ik heb nu een memory foam pad bij mijn bareback pad gekocht, dus voor mij zou het nu wel kunnen. Maar ik blijf Equito bovenop harder vinden dan ES, ik weet dus niet of dit voor het paard onaangenamer is of niet..
Eigenlijk wil ik de ES Evening Haze nog denk ik.. Ik weet het niet, op de ene foto vind ik hem heel mooi en op de andere weer minder. Ik had hem graag in het echt gezien maar dat wordt hem niet
anoukwendy schreef:Mn kleine prinsesje in crystal pink

[ [url=m/FulJTo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e0cL9F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laten we dan ook even samen prinsesjes zijn

[ [url=m/4J7j7W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die staat heel mooi, Anouk!