Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miriammiddel schreef:Kimwilliam ik kan je links niet openen
Lottekuhh_x schreef:Lys_PPA schreef:Mijn olive heeft een beschadigde sierrand.. zijn er nog meer mensen die dit hebben?
Ik heb dit helaas ook bij mijn moroccan blue. Ik kreeg van ES heel netjes 50% van de aankoopprijs terugof ik kon hem terug sturen en kreeg dan het volledige aankoopbedrag terug.
Lys_PPA schreef:Hahah ik heb net precies dezelfde foto's gemaakt. Als groen fan vind ik de kleur verschillend genoeg om beide te houden.
Binnen:
[ [url=m/3AHG7K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Buiten:
[ [url=m/4du69v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn olive heeft een beschadigde sierrand.. zijn er nog meer mensen die dit hebben?
[ [url=m/Tks5W3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie combinaties kimwilliam!
Echt heel zuur ... snap er ook niets van, heb al zoveel dingen zonder probleem laten leveren en zit er nu toch al wel een tijdje op te wachten ... Hopelijk duurt het nu niet opnieuw zo lang :/ Maanlicht schreef:Marieke1495 schreef:De olive en deep olivine.![]()
[ [url=m/CzpGS2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja, wel anders inderdaad. Toch had ik gehoopt dat de Deep Olivine wat dieper en donkerder van kleur was. Die productfoto’s zijn ook echt misleidend.

moet alleen nog een goed passend shirt vinden haha
xsensibel schreef:Ik vind die deep olivine wel mooi! Maar ik heb de normale olive van ES & de emerald van PS al.. teveel groen in mn collectie.
Mijn merrie mocht van de week in Emeraldmoet alleen nog een goed passend shirt vinden haha [ [url=m/Tl9W5y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben nog op zoek naar een dekje kleur Wine, full.