Ik heb net een beetje zitten googelen en kwam de ‘Coral Blue’ van PS tegen, heeft iemand die? Ik vind hem zoooo mooi!
Verder heb ik de Infinity Blue & Pacific Ocean aan mijn wish list toegevoegd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manolito10 schreef:Hier nog meer mensen die al heeel lang wachten op een ES bestelling bij Hypostore ?
En ik wacht ook nog steeds op een ES bestelling bij Horseboutique, zou al 1,5 week geleden verzonden moeten zijn maar de code is defect & krijg geen reactie meer op mijn mails
minetje schreef:manolito10 schreef:Hier nog meer mensen die al heeel lang wachten op een ES bestelling bij Hypostore ?
En ik wacht ook nog steeds op een ES bestelling bij Horseboutique, zou al 1,5 week geleden verzonden moeten zijn maar de code is defect & krijg geen reactie meer op mijn mails
Ik heb ook geen top ervaring met horseboutique. Had 2 dekjes besteld, kreeg een rare foutmelding bij de laatste stap van het afrekenen en toen kon ik maar 1 dekje betalen en er stond er ook maar 1 op mijn besteloverzicht.
Direct gemaild en via Facebook bericht gestuurd zodat ze het zo snel mogelijk zouden zien zodat het 2e dekje misschien nog mee kon met de bestelling maar ik heb 2 weken lang berichten moeten sturen voordat ik een botte reactie terug kreeg met dat ze er niks mee kunnen doen en het dekje ook niet willen bestellen. Na de reactie die ik daar op gaf heb ik nooit meer antwoord gekregen, het ene dekje was inmiddels wel binnen maar nummer 2 helaas nergens anders meer te krijgen..![]()
Vond het wel een beetje bagger service als het zo moet gaan
linda2008 schreef:ik moet ook nodig eens een collectiefoto maken, vind die foto’s steeds zo gaaf als ik ze voorbij zie komen
Wij hebben vandaag in Amazonite gereden
Mijn vest is bijpassend, van kramer, maar op de rijfoto zijn de kleuren niet goed zichtbaar. Ik vond het super chique staan in ieder geval![]()
(Beloon-momentje voor mijn brave, revaliderende pony)
[ [url=m/rIYCYT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oTI6nC.jpg]Afbeelding[/url] ]
manolito10 schreef:minetje schreef:
Ik heb ook geen top ervaring met horseboutique. Had 2 dekjes besteld, kreeg een rare foutmelding bij de laatste stap van het afrekenen en toen kon ik maar 1 dekje betalen en er stond er ook maar 1 op mijn besteloverzicht.
Direct gemaild en via Facebook bericht gestuurd zodat ze het zo snel mogelijk zouden zien zodat het 2e dekje misschien nog mee kon met de bestelling maar ik heb 2 weken lang berichten moeten sturen voordat ik een botte reactie terug kreeg met dat ze er niks mee kunnen doen en het dekje ook niet willen bestellen. Na de reactie die ik daar op gaf heb ik nooit meer antwoord gekregen, het ene dekje was inmiddels wel binnen maar nummer 2 helaas nergens anders meer te krijgen..![]()
Vond het wel een beetje bagger service als het zo moet gaan
Zoiets had ik ook! Dekje besteld, lang gewacht, toen maar gebeld. Kreeg ik uiteindelijk te horen dat het dekje niet meer te bestellen was en dat het dus een fout was. Toen een andere mogen kiezen, daar wacht ik nu dus al weer erg lang op
Mk1978 schreef:Hypostore en voergoed/ruitergoed heb ik goede ervaringen mee. Die laatste kon ik zelfs met een simpel mailtje de maat van mn PS legging nog wijzigen, vond ik wel heel lief.
Valt me wel op dat de broeken overal voornamelijk in kleinere maatjes zijn, zeker in de uitverkoop. Niet iedereen is gezegend met een klein formaat billen