PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:10

@linda2008, jouw paard <3 de amazonite staat prachtig!

Ik heb net een beetje zitten googelen en kwam de ‘Coral Blue’ van PS tegen, heeft iemand die? Ik vind hem zoooo mooi!
Verder heb ik de Infinity Blue & Pacific Ocean aan mijn wish list toegevoegd :~

bliksemflits

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:12

Staat gaaf die Amazonite! :D

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:48

Mooie Fjord en de Amazonite staat gaaf! :))

De steelblue op de schimmel staat ook mooi :D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 23:50

Bedankt voor de complimentjes <3
Ik vond deze kleur ook super chique staan!

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 00:39

Hier nog meer mensen die al heeel lang wachten op een ES bestelling bij Hypostore ?
En ik wacht ook nog steeds op een ES bestelling bij Horseboutique, zou al 1,5 week geleden verzonden moeten zijn maar de code is defect & krijg geen reactie meer op mijn mails -O-

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:11

manolito10 schreef:
Hier nog meer mensen die al heeel lang wachten op een ES bestelling bij Hypostore ?
En ik wacht ook nog steeds op een ES bestelling bij Horseboutique, zou al 1,5 week geleden verzonden moeten zijn maar de code is defect & krijg geen reactie meer op mijn mails -O-

Ik heb ook geen top ervaring met horseboutique. Had 2 dekjes besteld, kreeg een rare foutmelding bij de laatste stap van het afrekenen en toen kon ik maar 1 dekje betalen en er stond er ook maar 1 op mijn besteloverzicht.

Direct gemaild en via Facebook bericht gestuurd zodat ze het zo snel mogelijk zouden zien zodat het 2e dekje misschien nog mee kon met de bestelling maar ik heb 2 weken lang berichten moeten sturen voordat ik een botte reactie terug kreeg met dat ze er niks mee kunnen doen en het dekje ook niet willen bestellen. Na de reactie die ik daar op gaf heb ik nooit meer antwoord gekregen, het ene dekje was inmiddels wel binnen maar nummer 2 helaas nergens anders meer te krijgen.. -O-

Vond het wel een beetje bagger service als het zo moet gaan

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:29

Hypostore heb ik bestellingen altijd snel binnen. Waarom ES dan langer zou duren geen idee...

Horseboutique geen ervaringen mee.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:34

Hypostore heb ik altijd zo binnen. Toevallig dinsdag besteld; en vrijdag binnen.

Horseboutique geen ervaring mee.

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:36

Hypostore heb ik ook positieve ervaringen mee.
1x gehad dat er iets niet op voorraad was dus ik langer heb moeten afwachten. Maar dit werd van uit hun netjes gecommuniceerd.

Wat komen er weer prachtige dekjes voorbij in combinatie met de vachtkleuren van de paarden.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:46

HypoStore duurde hier ook wat langer. De 27e besteld en gisteren binnen gehad.

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:48

minetje schreef:
manolito10 schreef:

Ik heb ook geen top ervaring met horseboutique. Had 2 dekjes besteld, kreeg een rare foutmelding bij de laatste stap van het afrekenen en toen kon ik maar 1 dekje betalen en er stond er ook maar 1 op mijn besteloverzicht.

Direct gemaild en via Facebook bericht gestuurd zodat ze het zo snel mogelijk zouden zien zodat het 2e dekje misschien nog mee kon met de bestelling maar ik heb 2 weken lang berichten moeten sturen voordat ik een botte reactie terug kreeg met dat ze er niks mee kunnen doen en het dekje ook niet willen bestellen. Na de reactie die ik daar op gaf heb ik nooit meer antwoord gekregen, het ene dekje was inmiddels wel binnen maar nummer 2 helaas nergens anders meer te krijgen.. -O-

Zoiets had ik ook! Dekje besteld, lang gewacht, toen maar gebeld. Kreeg ik uiteindelijk te horen dat het dekje niet meer te bestellen was en dat het dus een fout was. Toen een andere mogen kiezen, daar wacht ik nu dus al weer erg lang op ;(

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:58

linda2008 schreef:
ik moet ook nodig eens een collectiefoto maken, vind die foto’s steeds zo gaaf als ik ze voorbij zie komen :~

Wij hebben vandaag in Amazonite gereden <3
Mijn vest is bijpassend, van kramer, maar op de rijfoto zijn de kleuren niet goed zichtbaar. Ik vond het super chique staan in ieder geval *D

(Beloon-momentje voor mijn brave, revaliderende pony :o )
[ [url=m/rIYCYT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oTI6nC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Heeel gaaf! <3

Hypostore is hier ook snel. Vrijdag ochtend bestelling geplaatst, had hem gister al binnen!

Die andere geen ervaring mee :)

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 10:14

Hypostore en voergoed/ruitergoed heb ik goede ervaringen mee. Die laatste kon ik zelfs met een simpel mailtje de maat van mn PS legging nog wijzigen, vond ik wel heel lief.

Valt me wel op dat de broeken overal voornamelijk in kleinere maatjes zijn, zeker in de uitverkoop. Niet iedereen is gezegend met een klein formaat billen ;)

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 11:21

manolito10 schreef:
minetje schreef:

Zoiets had ik ook! Dekje besteld, lang gewacht, toen maar gebeld. Kreeg ik uiteindelijk te horen dat het dekje niet meer te bestellen was en dat het dus een fout was. Toen een andere mogen kiezen, daar wacht ik nu dus al weer erg lang op ;(

Zo jammer is dat! Ik vind Klantenservice wel echt super belangrijk, er zijn tegenwoordig zoveel sites waar je kan bestellen dus de service maakt echt het onderscheid vind ik.

Hypostore heb ik normaal ook goede ervaringen mee behalve dat ik laatst in de winkel was, ze een dekje daar niet hadden liggen maar ze zeiden dat ik hem op de site nog wel kon bestellen. Toen ik thuis kwam was hij niet meer te bestellen en na mailen was er ook niks meer aan te doen -O- Beetje jammer dat ze hem niet direct in de winkel voor mij besteld hebben maarja, verder dus geen hele slechte ervaring alleen een beetje jammer.

Denk dat een Amazonite spring dekje niet voor mij bestemd is want dit is dus de 2e keer pech met dat dekje :') Eerst horseboutique en daarna hypostore

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 11:37

Mijn bestelling van HypoStore van vrijdagavond was ook zaterdag al binnen, dat was echt mooi snel. Maar mijn bestelling van 24 mei is pas de 12e compleet dus ik hoop de 13e binnen. Er zaten artikelen tussen met een langere levertijd van 2-10 dagen en vanwege de corona crisis duren sommige artikelen langer. Dat is even balen, maar inderdaad hebben ze dat netjes gecommuniceerd. Ik heb bij de bestelling van vrijdag dus ook extra goed opgelet dat ik alleen artikelen bestelde met een levertijd van 1 dag.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:32

Mk1978 schreef:
Hypostore en voergoed/ruitergoed heb ik goede ervaringen mee. Die laatste kon ik zelfs met een simpel mailtje de maat van mn PS legging nog wijzigen, vond ik wel heel lief.

Valt me wel op dat de broeken overal voornamelijk in kleinere maatjes zijn, zeker in de uitverkoop. Niet iedereen is gezegend met een klein formaat billen ;)

Ik denk dat dat daarom ook juist de maten zijn die overblijven, en dan gaan ze vaak in de sale ;)

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 13:06

Afbeelding

Ik hou van de Cristal Grey!

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 13:14

XiiaaooNaa schreef:
[ [url=m/2M3aDA.png]Afbeelding[/url] ]

Ik hou van de Cristal Grey!

:~ wauw!

Risico_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:25

Afbeelding
Ja ik heb ook mijn eerste Ps of Sweden dekje. Had hem heel lang op het oog, maar nu dan eindelijk. Heel blij mee!
Afbeelding

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:27

Mooi hierbovn! Bij mij staat de ice coffee mwehhh.. -O-

Op de foto staat ie iets beter dan in het echt, verschillende stalgenoten vonden het niet super staan. Ga em ruilen voor de sage denk ik.

Afbeelding

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:30

Oh de cristal grey is prachtig, helaas staat zo'n lichte kleur niet op m'n bonte :(

Risico_t: is dat de wine? Het is dat de purple gold van ES erop zou lijken..anders zat deze hier al :P

SpikkelFire: Ik zou eerder gaan voor een warmere kleur ipv licht, gaat denk ik veel chiquer staan!

Ik ga mijn steel bleu en olive wassen en nadien verkopen, ze liggen hier toch maar terwijl ze te groot zijn..
Op hoeveel graden wassen jullie de dekjes en apart of samen?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:33

Warme kleuren staan idd heel mooi, maar heb de sage al geprobeerd van een stalgenoot en die stond ook echt heel gaaf! :j

Ik was ze op 30 graden, meestal apart omdat 2 dekjes beetje proppen is in mn trommel.

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 15:31

Blijven jullie ps of sweden dekjes mooi na het wassen? Alle 2e hands ps of sweden dekjes die ik zie zijn enorm gekreukeld/gerimpeld op de foto's terwijl equestrian stockholm dekjes wel nog mooi zijn op de foto na wassen, met enkele uitzonderingen :')

Maar het viel mij op dat eigenlijk alle 2e hands ps of sweden dekjes er niet uit zien

Spikkelfire: Ik vind de ice coffee wel heel mooi! Die staat nog op mijn lijstje. Vond hem ergens anders op een vos wel heel gaaf staan maar misschien door de lichte manen van jou paard dat hij wat flets lijkt

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 15:42

Ik vind de crystal Grey juist heel mooi op een bonte :D

ManUnnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 15:59

Wat een gave setjes allemaal

Heeft iemand ook de “Cranberry” ?
Welk merk combineer je bovenkleding? En of beschermers