Jester_ schreef:Ik vind ze juist slecht vocht opnemen. Paard drijfnat en dekje zo goed als droog. Mijn anky’s nemen beter vocht op
[ [url=m/yibVQ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als mn paard drijfnat is, is mn dekje dat ook
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jester_ schreef:Ik vind ze juist slecht vocht opnemen. Paard drijfnat en dekje zo goed als droog. Mijn anky’s nemen beter vocht op
[ [url=m/yibVQ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:Even een vraag...
Zijn er ook zadelvormige dekjes in Nederland te vinden?
En van de normale dressuurdekjes, is maat l dan de standaard full maat?
Zijn die niet reuze lang op bv een fjord?
liiza schreef:Ik heb het topic voor een groot deel doorgelezen opzoek naar ervaringen. Ik wil het graag gaan proberen en vind de Mustard erg gaaf. Nu kwam ik deze tegen bij Twotimestackshop.co.uk heeft iemand daar wel eens besteld? Is het betrouwbaar?
IwanLuver schreef:Even een vraag.. weten jullie welk vestje of trainingsshirt dezelfde kleur heeft als de Midnight? Mag ook een niet paardenmerk zijn.
De Midnight is een geweldige kleur, maar wel lastig iets bij te krijgen..
melrovers schreef:Er zijn helaas meer paarden die schuurplekken krijgen van de randjes, jammer genoeg is mijn eigen paard er 1 van :-(. Mijn dekjes gaan dus de deur uit.
plutolover schreef:ik heb zo lemieux pro lite dekje ofzo? die wat dikkere dekjes. Nu heb ik hem gewassen, maar hij is er niet mooi uit gekomen. helemaal verkreukeld. Iemand ervaringen ermee of tip om hem weer nietjes te krijgen..
zal vanmiddag foto van maken.