Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 18:40

_tarja_ schreef:
Weet iemand of Arno ook zadels heeft met de kniewrong aan de buitenkant? Zie ze niet op de site staan.

Bedoel je op het zweetblad? De monoblad heeft dat.
Wrong kan ook nog aangepast worden naar wens (indien nodig).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 18:53

Ik bedoel meer zoals bij de fairfax zadels. Die hebben weer andere wrongen aan de buitenkant. Die vind ik zo fijn.
Arno komt binnenkort :D

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 20:39

_tarja_ schreef:
Ik bedoel meer zoals bij de fairfax zadels. Die hebben weer andere wrongen aan de buitenkant. Die vind ik zo fijn.
Arno komt binnenkort :D

De Custom zadels bedoel ik :o

pientjuhlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 22:21

ja zeker degene met mono-blad heeft de wrong boven op het blad zitten.

xTamaarJamai

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 18:24

Voor de liefhebbers... Mijn AB staat te koop is misschien 10 keer meegereden ivm blessure.
Dus echt in nieuwstaat...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 00:31

*\o/* mijn nieuwe AB komt eraan....22 augustus komt Arno afleveren/passen *\o/*

valt mij alles mee de levertijd :)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 08:35

Leuk zeg! Wanneer had je hem besteld?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 12:43

_tarja_ schreef:
Leuk zeg! Wanneer had je hem besteld?

2 april aan laten meten, 16/17 april is hij naar Engeland gegaan voor de mogelijkheden
te bespreken (of het kon wat ik wil) en 19 mei is de bestelling definitief gemaakt :)

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 18:45

Spannend! Bij ons is 23 mei de bestelling er door gegaan en kan letterlijk niet wachten. Huidige zadel ligt voor geen meter meer en omdat we te ver uit zijn regio zaten en hij maar 2 demo springzadels heeft had hij geen leenzadel ter beschikking.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 20:07

linda_arnold schreef:
Spannend! Bij ons is 23 mei de bestelling er door gegaan en kan letterlijk niet wachten. Huidige zadel ligt voor geen meter meer en omdat we te ver uit zijn regio zaten en hij maar 2 demo springzadels heeft had hij geen leenzadel ter beschikking.

Dat klopt wij hadden ook om leen zadel gevraagd. Voor het springen omdat toen mijn huidigen springzadel. Door osteopaat werd afgeraden voor rug van me paard. Dus moest toen echt met spoet een ander spring zadel. Dus is anderen dan arno geworden. Maar heb wel dressuur zadel van hem nu bijna een jaar. En die moest ook met spoet opvult worden. Alleenmaal voor behoud van rug van me paard. Maar toen kwam wel heel snel. En ben nog steets super blij met dressuur zadel van arno plus dat me paard stukken beter liep toen ze AB zadel kreeg.

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 20:08

ik heb het idee dat ik niet aan het arno brandt zadel kan wennen......
heb best moeite met doorzitten en dan met name met midden/uitgestrekte draf......

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 20:12

missanous schreef:
heb best moeite met doorzitten en dan met name met midden/uitgestrekte draf......

Ik kan juist super Goed Door zitten. Nou kan dat sowieso goed op me paard. Maar bij vorige liep langen na niet zo fijn en goed als nu met haar AB zadel. En ze maakt nog wel eens raar sprongen met rijden. Zit gewoon in me paard. Maar met mijn vorige zadel als ze dan deed. Kreeg ik last van me rug. En als nu doet met me AB zadel niet meer aan hand. En ik zit veel beter nu. En fijner en kan heel makkelijkerlijk Door zitten. Alvast dag 1 al .

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 20:22

nou ik heb er meer moeite mee heb ik het idee als in mijn anky zadel :o

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 00:18

missanous schreef:

Dankzij mijn AB kan ik nu zelfs 'de lange oversteek' :P van mijn niet zo makkelijk te zitten ruin uitzitten!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 08:26

Zit is hier niet het probleem....met testrijden maakte en voelde het geen verschil met platte en/of diepste zit :P

Echter mijn beenligging :o maar goed daarvoor is nu een AB "gehandicapten" zadel in de maak :+

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 10:01

Ter info:
Ik heb de vraagprijs van mijn zadel verlaagd! Het zadel lag niet in de weg, maar ben inmiddels zeker dat ik echt geen paard meer koop dus nu mag het zadel langzaamaan wel verkocht worden.. Arno weet dat mijn zadel te koop staat en heeft aangegeven het zadel op ieder paard te kunnen aanpassen!

A_noukJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 10:59

Balen, heb je zo lang moeten wachten :j :)

Hopelijk vind je een koper, het is in ieder geval een heel nette prijs.

Vanavond komt als het goed is Arno bij mij langs om mijn vulling te controleren.
Ben benieuwd volgens mij is er wat verandering in zijn bespiering sinds Januari.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 11:42

Ja, klopt! Ik probeer het nog twee weken hier met prijsverlaging, anders gaat ie op markplaats :)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 11:45

Jammer dat je zo ver weg woont, stalgenootje zoekt nog een AB zadel, maar effe naar Zuid Limburg is wel een beetje teveel van 't goede :D

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 12:03

Ik ben wel vaker in het noorden van het land, maar niet in Flevoland :)

xTamaarJamai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 13:05

Mijn AB is gelukkig ook verkocht... Heb hem voor €1000,- euro kunnen verkopen was ook zgan 10 x mee gestapt , zadel had ook wat extra's laklepel , zachte zit en kniewrongen.
Veel verlies maar het is niet anders ik heb er toch niks meer aan.

Smaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:29

Komt Arno ook een AB zadel aanpassen als je een tweedehands zadel van Marktplaats hebt gekocht?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:32

Hoi ja, heb ik weken geleden ook gedaan

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:00

Ja, dat kan als het een Arno zadel is :)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:40

Zucht...Ik ben niet zo blij met Arno...

15 juli heeft hij mn zadel meegenomen, boom zou 1 cm verbreed worden. Omdat hij het die week verder heel druk had en die week erop ook kon hij niet langskomen om hem te passen, maar zou ik hem op komen halen door naar hem toe te rijden wat qua agenda het beste uit kwam. Nu zat hij alleen maar in Zeeland, Limburg, Belgie, etc dus dat was niet te doen, dus overeen gekomen om dan op te laten versturen want dat deden ze wel vaker.

Nou prima, vorige week maandag gebeld voor de gegevens (factuur, etc), alles zou geregel worden, ze zouden mailen, niets in de mail natuurlijk. Donderdag daarop weer gebeld, nee, het zou echt in orde komen, diezelfde middag had ze overleg met hem en zouden ze me mailen (de factuur) natuurlijk weer niets, dus vrijdag gemaild. Het zou echt goedkomen, hij lag in de pers en ze beloofden at hij het weekend werd opgestuurd, maar jullie begrijpen het al....Geen zadel.

Nu is hij 3 weken op vakantie en dus onbereikbaar en ik ga over 2 weken op vakantie met paard (en zonder zadel). Stalling en camping is gereserveerd en betaald.

Ben echt pissig. Dan hadden ze duidelijk moeten zeggen dat het niet zou lukken. Dan had ik hem het weekend zelf nog op kunnen halen en door iemand anders laten aanpassen. Allemaal loze beloftes, zelfs zwart wit op papier en nu heb ik dus een probleem.

meer mensen deze ervaringen met hem? Hoorde om me heen wel al dat mensen maandenlang op dingen wachten van hem. Als ik dit geweten had