Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rocamor schreef:Hoewel mijn juf gisteren zei dat mijn Vossie een grote kop heeft, gaat xfull toch (veel) te groot zijn.
En ik aas op bruin...
darkadia schreef:Wat gek, maar de Styx heeft natuurlijk maar een halve neusriem. Misschien dat de vision net ‘druk’ geeft op een voor haar vervelende plek?
xSCWx schreef:Deze toch? https://www.hooks.nl/paard/paardenuitru ... -fairfield
@Waidida, mocht je hem weg doen dan hou ik me aanbevolen… Of om te proberen
Waidida schreef:Misschien is het fout hoor maar ik heb het gevoel dat je kopstuk beter om de oren zou liggenals je het omdraait? het lijk nu of die achterstevoren zit. Bij de micklem is dat ook, dan kan je hem beter omdraaien voor een betere ooruitsparing, je doet er natuurlijk mee wat je wilt, als je paard er maar blij mee is
MuchoViento schreef:Waidida schreef:Misschien is het fout hoor maar ik heb het gevoel dat je kopstuk beter om de oren zou liggenals je het omdraait? het lijk nu of die achterstevoren zit. Bij de micklem is dat ook, dan kan je hem beter omdraaien voor een betere ooruitsparing, je doet er natuurlijk mee wat je wilt, als je paard er maar blij mee is
[ [url=m/g7wrjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb geen duidelijkere foto, maar het hoofdstel heeft nog een heel zacht stukje leer toegevoegd aan het kopstuk. Weet even niet hoe het heet.. omdraaien zou iig niet logisch zijn, dan komt dit stukje namelijk uit op de voorpluk en tussen de oren. Zijn oren liggen ook veel vrijer bij dit hoofdstel als de micklem