Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
estherL schreef:Barbara_m schreef:Ik heb nog wel een zwarte rondgenaaide van Passier liggen. Zal het morgen eens even met mn zusje overleggen of zij m weg wil doen.
Barbara... als je hem wil verkopen en het stang en trens is en paardemaat...dan wil ik hem wel kopen ! !
Barco schreef:je hebt ook beschermers van leer. vind ik erg prettig om te gebruiken.
Bettine schreef:Barco schreef:je hebt ook beschermers van leer. vind ik erg prettig om te gebruiken.Die heb ik ook, en zijn abosoluut het fijnste!
Die gelbeschermers zijn echt ondingen. Veel te dik en draaien altijd om.
En de rubberen lijkt me nooit zo erg lekker zitten voor het paard en gaan erg snel stuk.
Heb nu leren beschermers en dat is echt het fijnste. Gaan mooi naar je paard vormen en blijven erg netjes!
Marije_jiplover schreef:Mijn instructrice raadde mij af om een alfa-gel beschermer te kopen, omdat die heel vaak draaien en dan toch niet hun werk doen zoals het bedoelt is.
Zij raadde aan een rubberen of leren te kopen. Ik wilde graag een leren, maar in de winkel waar ik toen was hadden ze alleen alfa-gel of rubber, dus heb toen een rubberen gekocht. Maar die was voor het mooie iets te breed voor de kin van Duvel, waardoor de kinketting erg raar ging hangen.
Heb inmiddels in een andere winkel een leren kinkettingbeschermer van BR gekocht (kostte iets van 8 euro, meen ik) en die zit echt super.