PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 20:36

annahiltlady schreef:
Vraagje; ben ik de enige die op de horselet van alles de volle prijs te zien krijg? :?
Zie nergens nog korting

Bij de ps site zelf zijn er ook een aantal dingen uit de aanbieding gehaald. Zal misschien met de 3 voor 2 aanbieding zijn.

Goed voor mijn portemonnee want laten dat net dingen zijn die ik in mijn mandje had zitten :+

Seni

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 22:43

Hi hi! Ik kruip onder mijn meeleessteen vandaan. Maar ik heb zojuist mijn eenzame PS of Sweden dekje uitgebreid met een bestelling bij PS of Sweden. Winkelwagentje zat al eventjes vol maar steeds niet besteld en nu toch maar gedaan. Zie ik net bij het afrekenen dat ik nog meer korting kreeg; kijk ik in de mail blijkt dat de Tanya riding thights van iets van 20 euro naar 0 euro is gegaan. En de upc verzendkosten naar een access point is 19 euro en naar huis is 12 euro. :')
Al met al 4 dekjes, 1 rijlegging en een bodywarmer voor 150 euro **\O/**

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 07:29

Texas02 schreef:
MyWishMax schreef:
Ik vind 69 euro voor een goede frontriem nog best wel goedkoop eigenlijk := Vroeger met de dobert of Schumacher was je gewoon meer als 100 euro kwijt. Toen heb ik ooit een frontriem met zwarte stenen gekocht, uit mijn hoofd 130 euro. Die heeft nu zijn 2e leven bij een vriendin en is na ruim 15 jaar nog net zo mooi. De goedkopere zijn toch ook mindere kwaliteit van leer en stenen vaak.

De zelfgemaakte van Horse Boutique zijn toch goedkoper dan dat en die zijn ook van goede kwaliteit. En die van Montar die ik heb is ook top en een heel stuk goedkoper, alleen ze hebben geen helemaal zwarte.. Daar hoop ik eigenlijk al een poos op, maar tot nu toe nog niet.. Dus ik vind 69 euro voor een frontriem wel heel duur. Maar dat beantwoordt de vraag niet of deze wel eens in de aanbieding zijn? Ruitergoed krijgt ze ook, heeft die wel eens korting op PS frontriemen?

Heel eerlijk vind ik de kwaliteit van het leer van PS wel veel beter dan van de merken die jij noemt ;) dan vind ik 69 euro niet duur

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 10:41

Seni schreef:
Hi hi! Ik kruip onder mijn meeleessteen vandaan. Maar ik heb zojuist mijn eenzame PS of Sweden dekje uitgebreid met een bestelling bij PS of Sweden. Winkelwagentje zat al eventjes vol maar steeds niet besteld en nu toch maar gedaan. Zie ik net bij het afrekenen dat ik nog meer korting kreeg; kijk ik in de mail blijkt dat de Tanya riding thights van iets van 20 euro naar 0 euro is gegaan. En de upc verzendkosten naar een access point is 19 euro en naar huis is 12 euro. :')

Goeie deal! Waarschijnlijk nog extra korting doordat ze nu 3 voor 2 hebben op de sale artikelen. Wel jammer dat een deel uit de sale gehaald is :j

Ik vind 70,- voor een frontriem sws duur, maak ze zelf, ook nog leuk om te doen! :D

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 12:02

maessie schreef:
Seni schreef:

Goeie deal! Waarschijnlijk nog extra korting doordat ze nu 3 voor 2 hebben op de sale artikelen. Wel jammer dat een deel uit de sale gehaald is :j

Ik vind 70,- voor een frontriem sws duur, maak ze zelf, ook nog leuk om te doen! :D

Ja klopt! Dat was voor mij de doorslag om de bestelling door te zetten. Alles wat ik wilde zat gelukkig nog wel in de 3 voor 2 sale. Zelfs nog een dekje welke ik niet eerder had gezien in de sale :D

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 14:48

Zelf maken is ook heel leuk om te doen inderdaad! :j

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 15:14

Mijn dekjes waren ook eindelijk binnen. De celadon is echt wauw <3 en perfect weer voor glitterfoto's!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En de blauwe ook nog even in de zon :j
Afbeelding

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 16:57

Oeh heel gaaf in de zon, die glitters!

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 17:52

Prachtig!!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 21:53

Oh die celadon is mooier in het echt, mooi kleurtje!

De blauwe glitter is gewoon liefde <3 Toevallig vandaag op gehad met fotoshoot!
Afbeelding

Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 22:05

Super mooie dekjes Maessie!
En wat een toffe foto’s NorwayFjord!

Hier laatst een fotoshoot in de Bronze Gold.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 06:58

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 07:57

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 07:59

Stal_fiore dank je wel! De bronze gold is ook prachtig op jouw Haf zeg, mooie foto's <3

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 08:09

Prachtig beide sets op de haffies <3

Jammer dat bij vadero het meeste al is uitverkocht. En hoge verzendkosten :o

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:15

Mijn paard is terug “zadelmak” gemaakt, uiteraard in stijl :D

Afbeelding

Stal fiore, mooie fotoreeks!

Norwayfjord ook al geshoot in stijl :D

Maessie, die celadon is mooier dan de productfoto’s. Zo vind ik hem wel gaaf

Quickly2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:48

Ik heb een dekje tweedehands gekocht. Ik kom van België en het dekje komt van Nederland. Weet iemand van jullie hoelang het duurt tot het aankomt? Het is donderdag verstuurd. Op de track and trace van PostNL zou het vrijdag aangekomen moeten zijn maar die dag daarna kreeg ik de melding dat ze dat niet gehaald hadden. Contact gehad met PostNL en die vertelden me dat het eerst overgedragen moest worden naar Bpost (lokaal postbedrijf). Toen van PostNL een track and trace gehad voor Bpost. Maar blijft op “Onderweg” staan (van NL naar BE).

Iemand van jullie al ervaring mee? Ik ben zo ongeduldig :):)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 11:53

Ik moet toch even wat kwijt hoor (als ondernemer van een webshop en winkel)

Ik zie vaak hier voorbij komen, hoge verzendkosten, hoge prijs dit of dat.
Maar besef je, dat verzenden echt niet gratis is voor ondernemers, en dat in combinatie met de hoge kortingen die er gegeven wordt, dan snap je wel dat het echt niet uit kan als je bij wijze van nog gratis verzend ook.
Een ondernemer moet ook gewoon zn rekeningen betalen he?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:30

ivy_power89 schreef:
Ik moet toch even wat kwijt hoor (als ondernemer van een webshop en winkel)

Ik zie vaak hier voorbij komen, hoge verzendkosten, hoge prijs dit of dat.
Maar besef je, dat verzenden echt niet gratis is voor ondernemers, en dat in combinatie met de hoge kortingen die er gegeven wordt, dan snap je wel dat het echt niet uit kan als je bij wijze van nog gratis verzend ook.
Een ondernemer moet ook gewoon zn rekeningen betalen he?

Snap ik, maar een webshop heeft over het algemeen wel prijsafspraken met de post, en dan vind ik persoonlijk 6,95 wel veel. Dat ze meegaan in de kortingen van Ps dat snap ik, Es heeft het in dat opzicht voor hun wederverkopers beter voor elkaar. :j

@quickly, mijn ervaring is dat dit niet altijd even snel gaat. Maar kun je hem met de tracking niet traceren in be?

Farjen staat mooi op je vosse!!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:33

Ok ik heb een nieuwe favoriet erbij geloof ik, ik vind dit een heel fijn kleurtje voor op een haf! <3 (En weer normaal formaat!) Vies paard, maar kon of even rijden of wassen, en aangezien ik er sinds t veulen niet meer op had gezeten was die keus niet zo moeilijk :D
Afbeelding
Afbeelding

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:41

Farjen wat een knapperd, dekje staat heel mooi <3

Maessie je snapt wel dat ik dit niet wilde zien natuurlijk :+ Staat echt gaaf!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:43

Sorry!! Zal ze voortaan in spoiler zetten :+

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:47

@maessie, als het een hele grote webshop is met paar honderd pakketten per week zal er best een grote afspraak zijn gemaakt, maar gemiddeld genomen valt het echt vies tegen, welke afspraken je kunt maken met pakket verzenders.
Het is echt leuk een dikke korting, maar er zit voor een bedrijf nog zoveel meer achter.
En zeker die webshop die werd aangehaald, Vadero Hippique, wordt al zo genaaid door PS of Sweden zelf, dat áls ik een dekje zou kopen (wat ik helaas niet meer mag whaha) ik zonder morren die verzendkosten zou betalen.

Dus welk tegen argument er ook is, een paar euro extra betalen als je al een dikke korting hebt lijkt mij echt geen issue.

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 14:25

Zoooo maessie, die staat mooi zeg! Wat een prachtige kleur! Wel jammer dat 'ie erg gekreukt lijkt, zou dat nog rechttrekken?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 15:20

Heel mooi kleurtje op een haf! <3

Ik zal zo eens mijn pakket van de horselet openen. Eerste dekjes van dit jaar, goed gedaan dacht ik. De peach signature met baselayer korte & lange mouw en de navy diagonal. En nog wat spul voor m'n zusje.