PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 21:48

urosa schreef:
MissJG schreef:
Nou ik wou netjes wachten tot de *nieuwe* dekjes uitkomen. Maar is door Ruitergoed dus mislukt.. :D

Nu wachten op binnenkomst <3 [ [url=m/G9lEFF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wil die ook |( maar had mezelf beloofd tot The Horselet te wachten :')

Samen wachten? :j
Ik moet van mezelf ook wachten op de horselet

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 21:49

Ik zie niks spannends :D

Nessie

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 21:51

Iemand ervaring met de blush peesbeschermers t.o.v. de Dark Mauve of Rose?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 21:54

Zouden jullie de Merlot Crystal binnenstebuiten wassen in de waszak of gewoon normaal in de waszak? Bij andere dekjes deed ik altijd binnenstebuiten, maar nu heb ik er van de week net twee gewoon normaal in de waszak gewassen, en ik vind dat deze schoner geworden zijn dan anders. Anders moest ik er altijd nog wel een keer met vlekkenspul bij om een paar plekjes van de buitenkant te verwijderen, en dat was nu niet zo. Maar één klein plekje en dat was snel weg. Nu moet ik er ook bij zeggen dat de wasmachine van te voren een keer gespoeld is zonder iets erin, dus misschien was dat het ook. Maar nu is zaterdag de Merlot Crystal aan de beurt met wassen en ik ben bang dat er iets met de kristalletjes gebeurt.. Dus toch binnenstebuiten of maakt dat geen verschil?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 22:10

Hoe vallen de beenbeschermers van PS? Ik heb een klein paard (1m56) en weet niet goed of ik COB of FULL moet nemen

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 22:11

urosa schreef:
MissJG schreef:
Nou ik wou netjes wachten tot de *nieuwe* dekjes uitkomen. Maar is door Ruitergoed dus mislukt.. :D

Nu wachten op binnenkomst <3 [ [url=m/G9lEFF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wil die ook |( maar had mezelf beloofd tot The Horselet te wachten :')

Kan me niet voorstellen dat hij nog goedkoper is daar? Maar ben slechte invloed. Ik zeg gewoon doen.. :D

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 22:16

billionache schreef:
Hoe vallen de beenbeschermers van PS? Ik heb een klein paard (1m56) en weet niet goed of ik COB of FULL moet nemen

Full op een D pony arabier
Afbeelding

Op een paard 1.65 (groffer beenwerk)
Afbeelding

Op mijn paard van 1.78 (ranke benen en wat afgezakt... oeps)
Afbeelding

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 22:17

Ik heb mijn Crystal Grey altijd binnenste buiten in de waszak gewassen. Maar had er ook geen vlekken opzitten.

Flubberboot, deal! Ik zit nog steeds met die enorme kostenpost van een trekhaak volgende week :+ MissJG zal niet veel schelen denk ik inderdaad. We gaan het hopelijk zien haha

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 22:19

anoukwendy schreef:
Stal_Fiore schreef:
Ahhh ik wil wat bestellen, maar m’n nieuwste VIP niveau is nog niet aangezet…

Bij mij ook niet, maar ben dat net pas geworden dus ik wacht rustig af haha

Heb je wel zelf gemaild?

Ja ik heb gemaild, ga naar het hoogste VIP niveau *\o/*

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 22:22

Texas02 schreef:
Zouden jullie de Merlot Crystal binnenstebuiten wassen in de waszak of gewoon normaal in de waszak? Bij andere dekjes deed ik altijd binnenstebuiten, maar nu heb ik er van de week net twee gewoon normaal in de waszak gewassen, en ik vind dat deze schoner geworden zijn dan anders. Anders moest ik er altijd nog wel een keer met vlekkenspul bij om een paar plekjes van de buitenkant te verwijderen, en dat was nu niet zo. Maar één klein plekje en dat was snel weg. Nu moet ik er ook bij zeggen dat de wasmachine van te voren een keer gespoeld is zonder iets erin, dus misschien was dat het ook. Maar nu is zaterdag de Merlot Crystal aan de beurt met wassen en ik ben bang dat er iets met de kristalletjes gebeurt.. Dus toch binnenstebuiten of maakt dat geen verschil?

Ik heb hem nu 2x gewassen gewoon zonde waszak zo in de wasmachine en alles zit er nog aan/in denk niet dat ze er heel snel uit gaan.

Ik moet nog 1 dekje bestellen en dan mogen wij ook na de hoogste vip nivo *\o/*

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 22:52

Thanks ladies, jullie helpen niet echt -O- >;) :Y) Ik zit al op het hoogste vipniveau dus dat helpt ook al niet.. Maar heb ook net bij EJ besteld om setjes compleet te maken.. <<) :)) (oa een paarse br baselayer, die zijn fíjn!)

Nessie Blush is hetzelfde, Anouk heeft als t goed is een vergelijk :j

Ik was altijd binnenstebuiten zonder waszak, maar heb ze ook eigenlijk nooit echt vuil bovenop. Voor mijn idee slijt dat minder op de buitenkant.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 22:58

Tango1979 schreef:
Ja maar als ze onder de 50 komen, moet je wel toch??? Niet twijfelen, doen ;)

Ik moet volgens mij nog 200 euro om op het hoogste VIP level te komen. Scheelt me in de toekomst weer geld, meer korting!!

Dit dus… al heb ik bij ps zelf besteld, want bij ruitergoed was de mamba coffee nog de volle prijs. Van de week bij ps uitverkocht maar nu toch weer beschikbaar. Meteen ook maar de zwarte bow mee besteld… oeps… dus sinds mijn collectiefoto in de OP zijn er dan al 4 dekjes weer bij…

Gelukkig word ik nog niet enthousiast van de nieuwe collecties…

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:06

De BR baselayers zijn top! Die lijken op de PS Bianca, maar dan net iets dunner. Ik vind die in de herfst/winter prettiger dan de nieuwe baselayers van PS.
Waarmee combineer je hem, Maessie? De kleur leek mij net niet passend bij wine/dusty wine, maar misschien verkeek ik me erop.

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:08

billionache schreef:

Ik zou voor Cob gaan. Past perfect bij mijn Connemara van 1,50m

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:16

Jullie hebben zooooon slechte invloed.. :$ (en waarom is er geen wegvliegend geld smiley O:) )

Denk dat de corduroy blush perfect gaat staan op mn 2-jarige :j

Lorette voor bij de plum ruffle :j

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:24

Ik denk dat ik echt pas zaterdmiddag rustig ben, als hij weer uit de wasmachine is :+ Maar ik ga hem dan denk ik maar in de waszak doen en binnenstebuiten.. Bedankt!

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:35

Ik heb express nog niet heel erg goed gekeken naar de ruitergoed sale haha, want ik ken mezelf, dan bestel ik weerr van alles haha
Had vanmorgen mn nieuwe ES rijbroek binnen, echt zo blij mee! <3 <3

Hebben jullie nou ook dat je zoveel dekjes hebt dat je gewoon niet meer weet wat je op moet leggen? :=
Ik weet niet wat ik morgen mee moet nemen naar stal :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:39

Haha, ja, wel een beetje :D Maar bij mij liggen ze op stal, dus dan kijk ik gewoon waar ik mee wil rijden als ik daar ben! Nog altijd een moeilijke keuze trouwens.. :+ Nu met de kou heb ik ook minder matchende kleding, dat is dan niet anders.. Was ook niet van plan me te laten verkleumen tijdens het rijden :D

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:56

Oké ik koop niks. Mijn filosofie is dat ik wanneer ik een dekje niet top vind, en dan toch overgehaald word door een lage prijs, ik er toch niet veel mee ga rijden omdat ik hem dus niet zo tof vindt als de dekjes waarvoor ik bijna niet op de sale kan wachten :) bv ombre navy was laatst zo goedkoop dat ik hem bijna wilde hebben, maar ik weet toch al als die op de stapel ligt met bijvoorbeeld cranberry en Bordeaux dat ik dan de laatste twee vaker ga pakken

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:02

Ik pak dan die die ik nog niet gebruikt heb :+ Of een oude bij slecht weer, of gewoon waar ik zin in heb, das elke dag weer anders :D en nu even niks, want mn merrie is met verlof :D

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:05

Nynkex01 schreef:
Oké ik koop niks. Mijn filosofie is dat ik wanneer ik een dekje niet top vind, en dan toch overgehaald word door een lage prijs, ik er toch niet veel mee ga rijden omdat ik hem dus niet zo tof vindt als de dekjes waarvoor ik bijna niet op de sale kan wachten :) bv ombre navy was laatst zo goedkoop dat ik hem bijna wilde hebben, maar ik weet toch al als die op de stapel ligt met bijvoorbeeld cranberry en Bordeaux dat ik dan de laatste twee vaker ga pakken

Super bedankt! Deze filosofie ga ik ook maar eens toepassen!!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:06

Nynkex01 schreef:

Ik heb precies hetzelfde ja.
En ook bij andere dingen trouwens, kleding meubels etc.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:07

Nynkex01 schreef:

Ik verkoop gewoon wat ik te weinig pak. Zeker bij sale prijzen maak je daar zelden (veel) verlies op.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:10

Ja, ik koop alleen maar meer wat ik vanaf het begin af aan echt mooi vond.. Anders verkoop ik het toch weer of wordt het niet gebruikt.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:31

ES en PS kun je idd wel kopen en dan als je het niks vindt weer verkopen, maar bij Anky ben ik daar echt mee gestopt want daar krijg je tweedehands misschien nog net een keer € 20 voor